paulburuma
Gebruiker
- Lid geworden
- 11 dec 2001
Het is weer eens zover. Gisteravond ineens geen internet meer. Modem status: online => dus dat was het niet. Tja accepteren en hopen dat ie het morgen weer doet. Vanochtend: nog niks: kan server niet vinden..... vanavond bellen a €0,10/ minuut. De eerste poging werd de verbinding verbroken doordat het te druk was. Gelijk nog een keer geprobeerd en ja hoor: wachttijd ongeveer 10 minuten.........je raad het al: na 25 minuten had ik bijna de hoorn er op gegooid en ineens is daar een andere stem!!! Ik heb probleem uitleggen, en dit moest ik doen: (bij windows 2000) start-uitvoeren-cmd vervolgens moest ik intypen: ipconfig /release [enter] en daarna ipconfig /renew Dit heb ik allemaal gedaan, toen moest ik de modem 30 seconden uitdoen (stroom eraf) daarna weer aan en vervolgens computer opnieuw opstarten. En toen moest ie het weer doen. En ja hoor daar was internet weer. Ik vragen hoe zoiets kan gebeuren. Antwoord: tja zomaar. Nou daar heb ik wat aan. Er waren in ieder geval problemen met het ip adres. Maar nou is mijn vraag zijn er meer mensen die dit eerder is gebeurd, want dit is niet iets wat een gewoon iemand "ff" oplost, of wel soms??
Grtz Ptje
oh ja: totale tijdsduur bellen: 35 minuten x €0,10 = €3,50 + een dag geen internet!!!!!!!
Grtz Ptje
oh ja: totale tijdsduur bellen: 35 minuten x €0,10 = €3,50 + een dag geen internet!!!!!!!