chinees op xp cd

Status
Niet open voor verdere reacties.

eger

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2005
Berichten
71
bij het installeren van xp home ging alles over in het chinees, kun je dat terugdraaien naar bijv. engels (het is een engelse xp pro versie. Hoe dan?
 
De taal wijzigen van een reeds geinstalleerde windows is NIET mogelijk.
Formatteren en her installeren is de enige optie.
Als je niet formatteerd, kan zelfs een deel van de nieuwe installatie in het chinees blijven.
 
Je kunt wel een multi-language pack installeren, die bestaan in alle talen bijna.

Daarna bij "regional settings" de taal kiezen die je wil, en voila, na een reboot is het in orde.
 
Geplaatst door Jozo


Hoe schrijf je dat in het chinees ?


:p :p :p :p :thumb: :thumb:

"regional settings" staat schuin rechts onder de knop " babi pangan kuluyuk" .
 
Laatst bewerkt:
Is herinstalleren (30 min.) niet veel simpeler?
Je kunt tijdens installeren kiezen voor de taal.
Als je dan per ongeluk met je muis scrollt, en die optie is high-lighted, dan kun je idd de taal scrollen naar chinees.

Goed opletten tijdens installatie.
En als ie dan weer in chinees eindigt, dan heb je een valse cd-rom.
Wat is de taal van de setup?
 
Geplaatst door Paul-RT
Is herinstalleren (30 min.) niet veel simpeler?
Je kunt tijdens installeren kiezen voor de taal.
Als je dan per ongeluk met je muis scrollt, en die optie is high-lighted, dan kun je idd de taal scrollen naar chinees.

Goed opletten tijdens installatie.
En als ie dan weer in chinees eindigt, dan heb je een valse cd-rom.
Wat is de taal van de setup?

Waarschijnlijk heb die ergens gekocht in Taiwan of ergens anders. maar, zoals Paul al aangaf, terug installeren en je taal kiezen. :thumb:
 
Geplaatst door Jozo


Hoe schrijf je dat in het chinees ?
Ik denk dat het 'programma' gewoon in het engels is. Dus dat lijk me geen problemen te geven. Maar tohc lijkt het me iets beter voor je computer om het idd gewoon opnieuw te installeren
 
Geplaatst door Jozo


Hoe schrijf je dat in het chinees ?
Dat schrijf je zo:
地区的设置
Alleen ondersteund mijn tekenset het niet omdat ik het niet ieder dag gebruik. ;)
 
Ik weet niet hoor maarruuh... Je koopt een CD-tje van Windows en die is een één taal (hoogstens twee met dialecten ofzo).

Als je een NL CD hebt en je zou de setup in het chinees doorlopen blijft je Windows NL?
 
Geplaatst door XP_PC
Ik weet niet hoor maarruuh... Je koopt een CD-tje van Windows en die is een één taal (hoogstens twee met dialecten ofzo).

Als je een NL CD hebt en je zou de setup in het chinees doorlopen blijft je Windows NL?

de cd was een kopie van een engelse versie, setup doorlopen in het chinees is een gok want alleen F3, ENTER en F8 zijn leesbaar voor een 'nuchtere' Hollander.
Ik heb dezelfde cd op twee andere PC's opgestart, ik dacht, dan verander ik de taal daareven, maar ik kom niet in dat scherm van de taalinstelling, want dan is het al Chinees voor me (letterlijk, he!) :confused:
 
Lijkt mij, dat je gewoon een chinese cd hebt.
 
Als je de cd op een gewone pc opent zie je dan dit ?

setup1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ja dat zie ik,
en als ik dan installeren ga gaan we in het chinees verder. hoe kan ik in 't engels verder dan?
 
Ja dat zie ik,
en als ik dan installeren ga gaan we in het chinees verder. hoe kan ik in 't engels verder dan?
 
Mĕi măn hé mù de dà jiā tíng huì shòu dào rén men de zūn jìng hé chēng zàn.
Xiàn zài nián qīng rén yǒu jié hūn hòu dú lì shēng huó de qū xiàng.:confused:




Xiàn zài nián q
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door maikel9
Mĕi măn hé mù de dà jiā tíng huì shòu dào rén men de zūn jìng hé chēng zàn.
Xiàn zài nián qīng rén yǒu jié hūn hòu dú lì shēng huó de qū xiàng.:confused:




Xiàn zài nián q

Dat kan ook ja. :D
Maar een goed cdtje lenen of kopen is iets makkelijker. ;)
 
>vertaling in onze moers taal<
Het is een mogelijkheid idd om chinees te leren en anders net wat jij zei de cd weg doen.:confused:


cursus chinees

Jozo ik wist niet dat je ook chinees kon ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan