chinees op xp cd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door maikel9
>vertaling in onze moers taal<
Het is een mogelijkheid idd om chinees te leren en anders net wat jij zei de cd weg doen.:confused:


curses chinees

Jozo ik wist niet dat je ook chinees kon ;)

Ja, krijg nou de tsjing tsjong allemaal; ik ping pong me hier het het apechinees om m'n probleem op te lossen en laat jij, Jozo, me het cd'tje de Sjing Wao-rivier in ffll..gooien,
eh, Maikel, riekt dit niet naar misbruik van mijn bericht,meld jij het of doe ik het!??

Nee, hoor, ik zie er de humor wel van in en ga maar eens helemaal opnieuw proberen met een ander cd'tje; ik hou alleen niet van onopgeloste problemen,maar ja dit is er dan toch één! Allemaal bedankt voor de moeite!
 
Idd eger ik l*l maar wat maar ik zie er helaas geen oplossing in en ook ik vind dat niet leuk maar soms is er niets wat meer lukt dusss probeer er toch nog de vrolijkheid van in te zien.
Misbruik van jouw bericht?? Neee ik zou niet durven het is ontopic en ik geef je ook een tipje mee;)
Alleen met iets andere bewoording maar ja.
sucses ermee Eger.
Hoop dat het je nog gaat lukken:thumb:
 
Geplaatst door eger
ik hou alleen niet van onopgeloste problemen,maar ja dit is er dan toch één! !

Die kennis van jou heeft XP waarschijnlijk als een iso bestand via p2p binnen gehaald, op cd gebrand en aan jou gegeven.
Is gewoon een grap van iemand (waarschijnlijk een chinees), die heeft de chinese versie zo veranderd dat je een engels begin krijgt. :D
Als je niets beters te doen hebt. :confused:
 
Laatst bewerkt:
Waarom zou je je PC opnieuw installeren als een simpele language pack u kan helpen????

Ik heb een probleemke met mijn achtergrond, ik zou graag de standaard terug hebben. Hmm, weet je wat, ik denk dat ik XP opnieuw ga installeren....... (klik al even onnozel, niet??)
 
Geplaatst door The Doctor
Waarom zou je je PC opnieuw installeren als een simpele language pack u kan helpen????

Heb je een link waar je dat kan downloaden ?
 
Ik heb nog geen links gezocht.
Ik gebruik hier altijd de select CD's.

Maar als ze daarop te vinden zijn, moeten ze ook op het internet te vinden zijn.
 
Geplaatst door The Doctor
Ik heb nog geen links gezocht.
Ik gebruik hier altijd de select CD's.

Maar als ze daarop te vinden zijn, moeten ze ook op het internet te vinden zijn.

Vraag me af of je het al gevonden hebt???
 
Yep, meer dan genoeg op m'n select CD's.
Had ik dat niet al gezegd??
 
Geplaatst door The Doctor
Yep, meer dan genoeg op m'n select CD's.
Had ik dat niet al gezegd??

Je had ook dit gezegd :Ik heb nog geen links gezocht..
Daarom was ik benieuwd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan