Chrome start langzaam op

Status
Niet open voor verdere reacties.

peter789

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
Beste mensen,

had wat computerproblemen. Computer lijkt beter te werken, alleen Chrome start nu heel langzaam op, heb hem al geherinstalleerd maar geen succes... hoe dat te verhelpen?

gr
Peter

Probleem is niet zozeer dat pagina's langzaam worden geladen, maar dat het programma zelf langzaam op het scherm komt. 7 seconden ongeveer.

Laatst bewerkt:
Peter. Proberen. Ga naar de drie horizontale streepjes rechts boven. Klik op Help. Klik dan over Google chrome.

Dus even updaten.

hoi hoi peter

:( Chrome standaard instellingen HER-stellen helpt ook niet ?? zoals jeweetwel neem ik aan ==>> KLIK HIER

Na Chrome te HER-stellen dus, .... system beetje opschonen zoals Temp.Int.Files/alg.Cookies/Prefetch helemaal legen enz..enz.. PC vervolgens her-starten ??? zal helpen ??

Als maar dit zelfs ook niet helpen kan, dan heb je ongv. alles toch geprobeerd en denk ik in dit geval dat Chrome ergens ietsjes voor jouw systeem niet met instellingen mee eens is ?
Misschien FF Firefox proberen ? :(

P.S. Is het dat bij W10 dan ?? .... in dit geval lees ik dat zeer veel mensen met Chrome problemen mee hebben, zoals kijk FF deze discussie over zoiets ==> HIER !

Laatst bewerkt:
Ja, Win 10. Chrome deed het beter voor ik een Wordprobleem kreeg en Office 2007 herinstalleerde.

Als ik Chrome reset, kan ik daarna wel weer alles synchroniseren via mijn Google-account? Of ben ik dan alles kwijt?

:confused: Na jah ik weet zoiets met zekerheid je niet vertellen ( sorry ? ) .. in dit geval hier iemand van W10 gebruikers eigen menig zal moeten geven ..

P.S. Wat bedoel je met Wordprobleem ???:( deze link bij mij doet niet en als ik die drukt dan opent een Nieuwe vraag plaatsen/reactie/commentaar venster .. hoe krijg je zoiets voormekaar ??:shocked:

Laatst bewerkt:
Ja, Win 10. Chrome deed het beter voor ik een Wordprobleem kreeg en Office 2007 herinstalleerde.

Als ik Chrome reset, kan ik daarna wel weer alles synchroniseren via mijn Google-account? Of ben ik dan alles kwijt?
Je synchronisatie ben je niet kwijt, maar wel je instellingen en extensies.

:confused: Na jah ik weet zoiets met zekerheid je niet vertellen ( sorry ? ) .. in dit geval hier iemand van W10 gebruikers eigen menig zal moeten geven ..

P.S. Wat bedoel je met Wordprobleem ???:( deze link bij mij doet niet en als ik die drukt dan opent een Nieuwe vraag plaatsen/reactie/commentaar venster .. hoe krijg je zoiets voormekaar ??:shocked:

Hij bedoelt dit topic.

(waar jij ook nog in gepost hebt)

Laatst bewerkt:
gast0225 zei:
Hij bedoelt **** topic.
(waar jij ook nog in gepost hebt)

Ach ...ookey oke gast0225 ...:thumb: TNX !

Maar ik zie dat hier nog steeds namelijk , en dacht ik het is niet gecorrigeerd etc..

2q24ac4.gif

Laatst bewerkt:
Instellingen en extensies worden ook hersteld na inloggen met Google.
@Venga,
Je synchronisatie wissen kun je met een andere opdracht. Dat wou ik aan de TS meegeven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan