Chrome start op met veel harde schijf activiteit

Status
Niet open voor verdere reacties.

verhoog

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 nov 2001
Berichten
3.141
Sinds een paar dagen Google Chrome draaien, geweldige browser, tig keer sneller dan IE of Firefox. Wel merk ik dat als ik het programma opstart er enorm veel harde schijf activiteit is. Zo veel zelfs dat andere bewerkingen in de wacht worden gezet. Het lijkt wel alsof hij aan het indexeren is of zo. In mijn taakbeheer zie ik twee Chrome-processen, 1 van rond de 23 MB die stabiel blijft en 1 die je hard ziet oplopen als de activiteit bezig is, tot een max van 31 MB. Hij is dus vanaf de opstart bezig data van de harde schijf in het geheugen te laden, maar de vraag is wat precies? Iemand soortgelijke ervaringen?

Ik draai overigens XP met 2GB RAM.
 
Het was in eerste instantie inderdaad een mooie browser, maar toch mis ik wat gewenste functionaliteiten.

Ik hou het voorlopig nog steeds bij Avant en Maxthon. :p
 
Als je “Uitzending gemist” of “YouTube” opent vanuit de nieuwe Google Browser kan je deze files niet afspelen met Windows Media Player.

Met de oude Browser heb je dit probleem niet.
 
Nog steeds niemand met hetzelfde probleem? Bijna iedere keer als ik Chrome start is hij 20sec aan het ratelen om 'van alles' in het geheugen te laden. Lijkt me sterk dat ik de enige ben met dit probleem.
 
google chrome

bij mij is dat veel langer als 20 sec: hij blijft gewoon ratelen.Weet ook niet waar dat aan ligt vind het wel een snelle browser maar omdat me pc zo tekeer gaat gebruik ik hem niet meer.
heb wel een oude pc met XP maar met firefox is die mooi stil
hoop dat iemand een idee heeft wat daar de oorzaak van is.
 
Ik ben er ook maar mee gestopt, vind het redelijk irritant. FireFox is misschien een tikkie langzamer, maar idd wel mooi stil.

Ze hebben de browser trouwens vorige week uit de Beta-test gehaald. Heb jij de laatste versie al draaien of heb je vorige week niet geupdate?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan