Bedankt. Ik heb de iso file gedownload. Op een dvd-r gezet en laptop opnieuw opgestart. naar bootmenu gegaan. Internal dvd/cd geselecteerd maar daarna doet die niks. Hij start gewoon windows zoals normaal. Enig idee wat ik fout doe?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt die ISO wel als image gebrand toch, niet als data-dvd..?
Ik gebruik hiervoor ImgBurn, dat is gratis en je kunt er vrijwel alles mee. Stel de brandsnelheid in op max. 8 speed...
Hallo
"en als probleem aan die flatcable lag dan zouden alle toetsen het niet doen "
Ik hoor het donderen in Keulen ...
Moest dit niet tot 1 van de mogelijkheden behoren , zou ik u zeker deze tip niet geven ...
Hoe je in hemelsnaam tot deze conclusie kunt komen is een groot ?
"HP Pavilion dv6...." ... geen flauw idee hoe oud dit beestje is , maar ik hoop voor u dat je deze laptop op regelmatige basis eens zuiver/stofvrij hebt gemaakt ...
C.p.u./G.p.u. heatpiperadiators , alsook betrokken ventilator.
Hoe je dit snel/eenvoudig kunt doen , heb ik al tot vervelends toe op deze site vermeld ...
Hopelijk doe je iets met deze info...
Peter
Aah. Hieruit blijkt dus wel hoe 'groot' mijn computer kennis is.
De laptop is 2.5-3 jaar oud en voor het laatst stof vrijgemaakt 1.5 jaar geleden.
Dus het zou inderdaad tijd worden om de laptop stofvrij te maken.
Note: Ik ben op dit moment druk met werk dus laptop probleem word heel even in de koelkast geparkeerd. Mocht ik meer nieuws hebben of het probleem hebben opgelost dan zal ik dat posten op dit forum zodat andere mensen weten wat de uiteindelijke oplossing was.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.