"Cisco Network Magic" veroorzaakt foutmelding van Windows Verkenner

Status
Niet open voor verdere reacties.

truus22

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2010
Berichten
93
Hoi beste Forumleden,

Sinds kort heb ik het programma “Cisco Network Magic” op mijn Laptop met Windows 7 geinstalleerd.
Sindsdien heeft de Windows verkenner problemen, na het opstarten van mijn laptop, krijg ik de melding: “Windows verkenner werkt niet meer”. Ik kan de verkenner weliswaar weer handmatig weer opstarten, maar zo'n melding kreeg ik voor de installatie van “Cisco Network Magic” niet. Ik heb daarom “Cisco Network Magic” weer ge-deinstalleerd en nu krijg ik die melding niet meer. Duidelijk is dus, dat “Cisco Network Magic” dit probleem veroorzaakt. Wie weet de oorzaak van dit probleempje en weet ook wat ik kan doen, om die vervelende melding niet meer te laten verschijnen, behalve dan de de-installatie van “Cisco Network Magic”, want ik zou dit programma, toch wel graag willen gebruiken. Al bij voorbaat mijn dank voor iedere reactie, die ik vanuit dit Forum mag krijgen. Ik zie ze met belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Cor Jansen (truus22)
Weert
 
Cor, ik weet uit ervaring dat de tijd dat je een vraag stelt belangrijk kan zijn, dus hoop ik door te reageren mensen te attenderen op deze vraag :)
 
OK Munzel,

Bedankt voor jouw aktie. Inmiddels heb ik "Magic Network" moeten de-installeren. Mijn Windows 7, kan blijkbaar niet omgaan met dit programma. Heeft niemand een idee, hoe ik dit kan verhelpen?

Groet,

Cor Jansen (truus22)
Weert
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan