clipboard legen

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Danz,

Plakboek moet je toch wel hebben, want als ik het programma clipbrd.exe in windows\system32 uitvoer, dat @guus aangegeven heeft, dan verschijnt er een scherm, waarvan de naam van dat scherm Plakboek heet. Het gaat hier dus om de klembord viewer.

Dennis.
 
Nou ik heb inderdaad geprobeerd om plakboek te installen maar zag het niet na het installeren maar nu heb ik dit gedaan wat Guus heeft gestuurd als laatste en nu krijg ik hem wel en weet je wat nu het leukst is dat als ik op me schijf kijk in system32 bij clpbrd.exe staat er in het infoschermpje :eek: plakboek..

Hartstikke bedankt jongens. :thumb: :thumb: :thumb:

@Dennis90

Dat ik dit wou weten is omdat het toch een beetje gebruik maakt van je geheugen en nu kan ik het gewoon legen na gebruik als dat nodig is..

Ik stuur ook vaak bestanden via MSN met ctrl-c ctrl-v gaat lekker snel maar had soms het idee dat het op een geven moment allemaal beetje langzamer ging..maar kan verbeeldign zijn.. heb nu tenminste een oplossing en dat is TOPPIE :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:
 
Geplaatst door Danz
@Dennis90

Dat ik dit wou weten is omdat het toch een beetje gebruik maakt van je geheugen en nu kan ik het gewoon legen na gebruik als dat nodig is..
O Ja, dat is ook zo.
Geplaatst door Danz

Ik stuur ook vaak bestanden via MSN met ctrl-c ctrl-v gaat lekker snel maar had soms het idee dat het op een geven moment allemaal beetje langzamer ging..maar kan verbeeldign zijn..
Het zal zeker ook met het geheugen te maken hebben.
Geplaatst door Danz

heb nu tenminste een oplossing en dat is TOPPIE :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:
Gelukkig maar;)

Dennis.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan