Club3D HD5450

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een zeer aantrekkelijk aanbod gezien op mp, voor €25 dit heele zootje (rechtstreeks gekopieerd):

2 Voeding (ATX), 1 Merk Tagan TG380-U01 (380 Watt); andre onbekende merk 350 Watt
1 Grafische kaart Aopen Aeoulus (AGP)
80 + 2 Gb Harde schijf
Floppy driver
Moeder Board AMD socket A; AMD processor zit er nog in
2 Processor Koeler (Arctic Cooling Copper Silent 2)
1 CD-Rom speler
512 Mb Geheugen DDR2-333 Kingston

Nou denk je misschien voor 25 euro...? Zeker niet betrouwbaar. Maar ik ga hem zelf ophalen :p ik heb al antwoord van de eigenaar vandaar. Als er iets niet doet breng ik het gewoon terug.
 
Ik kan alleeen maar oordelen over die Tagan voeding.Die valt idd in het juiste rijtje.Van alle andere onderdelen zijn de opgegeven specs te weinig.De kaart kan bijv een 5200/5900 of zelfs een 6800 zijn.Mobo ,cpu is ook niet gegeven.dus....

Titel niet kunnen aanpassen?Moet ik dat even doen?
 
Ik heb inderdaad een verzoek om meer info gevraagd.
Titel: ja graag, ik kon alleen de naam van mijn eerste bericht wijzigen :p ik had die gewijzigd naar “videokaart/voedingsadvies“. handig hoor, geholpen worden door een moderator :)
 
Laatst bewerkt:
Ach..ff niet aan gedacht dat topic van gister is dus gaat mij ook niet meer lukken.Zal beheer moeten doen dan maar het is goed zo....
 
Nee zo belangrijk is het nou ook weer niet
ik wist niet dat het maar een dag kan?
 
Voor wie het wil weten: ik heb intussen bijna de koop gesloten, ik ga de voeding denk ik volgende week ophalen.
Een voeding hoef je toch niet te installeren omdat het anoloog is? Het is toch gewoon erin bouwen, alles aansluiten en klaar?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan