cmos batterij van Asus a3ac laptop

• Onderwerp starter Onderwerp starter okka
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

okka

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 sep 2012
Hallo,
ik weet niet waar de batterij zit. Ik wil niet te veel schroeven losmaken als het niet nodig is.
Het toetsenbord al los gemaakt, maar daar zie ik geen batterij. waar moet ik zoeken?

Dank je wel voor de moeite, maar de eerste link betreft de batterij voor desktops, die zie je idd zo zitten.
De tweede link gaat over een ander model, het moederboard lijkt er niet erg op helaas.

Gaat niet (direct) over de batterij, maar hier en ook hier staat wat over het uit elkaar halen van de laptop.

Tijs.

cmos batterij asus a3a

Hallo,
het probleem niet van dvd speler te kunnen starten is opgelost.
in de bios heb ik weliswaar de dvd speler op een gezet, maar blijkbaar was dat niet voldoende.
achteraf blijkt dat ik bij "drives" ook nog de prioriteit in kon stellen. toen ik dat gedaan had,
kon ik windows installeren van de dvd drive!
Ubuntu verwijderd en xp erop gezet.
bedankt voor alle reacties.

Mooi dat het gelukt is. Overigens staat in je startposting helemaal niets over het niet kunnen opstarten van de pc vanaf XP installatie cd/dvd.

Graag nog de vraag op opgelost zetten: Klik op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Ondewerp opties" etc.]

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan