Cmos

Status
Niet open voor verdere reacties.

sytske

Verenigingslid
Lid geworden
13 nov 2005
CMOS checksum error als mededeling bij het starten.Bij een snelle check op het net moet je op het moederbord de batterij vervangen..Nee dus en bij het nameten van de batterij bleek deze nog voldoende spanning te geven.Toch maar een nieuwe in gezet.Geen resultaat en ook de aangegeven F1 en del geven geen soelaas.Dus naar deze vertrouwde site om om hulp te vragen.
Ik gebruik nu mijn vrouw haar laptop.Omdat ik dus mijn mail niet kan ontvangen je reactie graag naar: sytskesc@xs4all.nl
groet Carel.

Ben je al een keer in de bios instellingen geweest en heb je hem ook al opnieuw opgeslagen als je er weer uit gaat?
Probeer dit eens kan zijn dat die dan werkt.

Dankuwel SJJ.Waarschijnlijk is uw antwoord ruim voldoende voor de gemiddelde deelnemer aan dit forum.Ik behoor tot die kleine groep onderonrwikkelden op dit gebied die u jammer genoeg niet kunnen volgen.
Wat zijn BIOSinstellingen en hoe ga ik daar in?Als het mogelijk is mag ik dan uw antwoord in Jip en Janneke stijl nog een keertje van u horen?
groet Carel

Ik heb eens wat er over BIOS staat doorgespit en de zaak draait weer!Bedankt SJJ!
groet Carel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan