Besten
Op basis van de opleiding via Helpmij.nl (door OctaFish) wil ik graag een database opstarten in Access 2010. Doel: registratie en opvolging van meldingen, vragen en/of opmerkingen waaruit een actie noodzakelijk blijkt (bv. onderzoek, terreinbezoek, advisering,…). Hieronder heb ik een structuur neergeschreven om te duiden hoe de databank moet werken. De databank zou gedeeld moeten gebruikt worden door 5 mensen waarvan 1 supervisor en 1 algemeen beheerder van de databank. Ik vraag of iemand mij zou willen coachen bij de opmaak van deze databank. Iemand waarop ik kan terugvallen en mij op weg helpt. Ik zal alles zelf doen maar ik heb nood aan iemand die me kan helpen met kennis van zaken. Ik wil er echt iets van maken? Wie gaat de uitdaging met me aan?
Nu al erg bedankt om het te overwegen!
Fijne groet
STAP 1: er wordt een melding gemaakt
a) een klant meldt iets aan het team
b) het team registreert op getrapte wijze deze melding
c) de geregistreerde melding wacht op beoordeling door de supervisor
STAP 2: de melding wordt beoordeeld
a) de supervisor beoordeelt de melding
b) b.1) bij weigering wordt de klant terug gecontacteerd en wordt de weigering gemotiveerd (1e en laatste communicatie) b. 2) bij aanvaarding wordt een dossierbeheerder en nummer toegekend
c) de dossierbeheerder behandelt binnen een afgesproken termijn de melding
STAP 3: de melding werd onderzocht
a) de dossierbeheerder registreert op getrapte wijze het onderzoek
b) het geregistreerde onderzoek wacht op beoordeling door de supervisor
STAP 4: de melding wordt al dan niet een dossier
a) de supervisor beslist op basis van het onderzoek a.1) het onderzoek uit te werken a.2) het onderzoek niet uit te werken
b) de klant ontvangt een 1e of laatste communicatie
STAP 5: het uitgewerkte dossier krijgt een administratief/beleidsmatig vervolgtraject
a) het uitgewerkte dossier wordt in het gepaste orgaan behandeld
b) b.1) het uitgewerkte dossier gaat niet naar realisatie (laatste communicatie) b.2) het uitgewerkte dossier wordt opgenomen voor realisatie (2e communicatie)
STAP 6: het behandelde dossier krijgt realisatie
a) de dossierbeheerder volgt op getrapte wijze de realisatie
b) de klant ontvangt een finale communicatie
c) de dossierbeheerder sluit het dossier
d) de supervisor ontvangt melding van het gesloten dossier
Op basis van de opleiding via Helpmij.nl (door OctaFish) wil ik graag een database opstarten in Access 2010. Doel: registratie en opvolging van meldingen, vragen en/of opmerkingen waaruit een actie noodzakelijk blijkt (bv. onderzoek, terreinbezoek, advisering,…). Hieronder heb ik een structuur neergeschreven om te duiden hoe de databank moet werken. De databank zou gedeeld moeten gebruikt worden door 5 mensen waarvan 1 supervisor en 1 algemeen beheerder van de databank. Ik vraag of iemand mij zou willen coachen bij de opmaak van deze databank. Iemand waarop ik kan terugvallen en mij op weg helpt. Ik zal alles zelf doen maar ik heb nood aan iemand die me kan helpen met kennis van zaken. Ik wil er echt iets van maken? Wie gaat de uitdaging met me aan?
Nu al erg bedankt om het te overwegen!
Fijne groet
STAP 1: er wordt een melding gemaakt
a) een klant meldt iets aan het team
b) het team registreert op getrapte wijze deze melding
c) de geregistreerde melding wacht op beoordeling door de supervisor
STAP 2: de melding wordt beoordeeld
a) de supervisor beoordeelt de melding
b) b.1) bij weigering wordt de klant terug gecontacteerd en wordt de weigering gemotiveerd (1e en laatste communicatie) b. 2) bij aanvaarding wordt een dossierbeheerder en nummer toegekend
c) de dossierbeheerder behandelt binnen een afgesproken termijn de melding
STAP 3: de melding werd onderzocht
a) de dossierbeheerder registreert op getrapte wijze het onderzoek
b) het geregistreerde onderzoek wacht op beoordeling door de supervisor
STAP 4: de melding wordt al dan niet een dossier
a) de supervisor beslist op basis van het onderzoek a.1) het onderzoek uit te werken a.2) het onderzoek niet uit te werken
b) de klant ontvangt een 1e of laatste communicatie
STAP 5: het uitgewerkte dossier krijgt een administratief/beleidsmatig vervolgtraject
a) het uitgewerkte dossier wordt in het gepaste orgaan behandeld
b) b.1) het uitgewerkte dossier gaat niet naar realisatie (laatste communicatie) b.2) het uitgewerkte dossier wordt opgenomen voor realisatie (2e communicatie)
STAP 6: het behandelde dossier krijgt realisatie
a) de dossierbeheerder volgt op getrapte wijze de realisatie
b) de klant ontvangt een finale communicatie
c) de dossierbeheerder sluit het dossier
d) de supervisor ontvangt melding van het gesloten dossier