Cod 5 doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

mafiactive

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2009
Berichten
37
Ik heb gisteren Cod 5 geinstaleerd.
Vanochtend toen ik op multiplayer klikte zei hij dit:

Error during initailization
Video card or driver doesn't support alpha blending

Wat moet ik nu?

Andere info:

Systeem:
Microsoft Windows XP
Home edition
Versie 2002
Service pack 3


AMD Semprom(tm) Processor
3100+
1.81 GHz. 448 MB
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Blijkbaar ondersteunt COD5 jouw video kaart niet.

Misschien kan je posten welke je hebt en kan ik een oplossing voor je vinden.

GR,

Irakli
 
Gebruik je soms een onboard videokaart?
 
Hoi,

Het kan ook liggen aan je drivers als je ATI of NVIDIA hebt,

Meeste mensen met ATI Video kaarten en NVIDIA hebbe gewoon het probleem dat ze oude drivers hadden..

Dus als je een ATI kaart of NVIDIA kaart hebt kan je hier kijken:

www.omagedrivers.net en dan zou hij moeten werken.

Gr,

Irakli
 
Waarom Omega drivers adviseren? Dit zijn getweakte drivers en niet voor iedereen nuttig.

Gewoon naar de ATI of Nvidia site gaan, afhankelijk welke videokaart je hebt. Heb je een graphic Intel, dan heb je een onboard kaart en kun je het zeker wel vergeten.
 
Je geeft daar niet je videokaart aan. Een AMD Sempron is de goedkope en tragere AMD versie. Daarnaast geeft 448MB al aan dat je een onboard videokaart hebt, deze gebruikt 64MB van je fysieke geheugen.
 
Je geeft daar niet je videokaart aan. Een AMD Sempron is de goedkope en tragere AMD versie. Daarnaast geeft 448MB al aan dat je een onboard videokaart hebt, deze gebruikt 64MB van je fysieke geheugen.

Dus wat moet ik doen?
 
Ben bang dat je het met een nieuwe losse videokaart ook niet gaat redden. De processor is al een zwak punt en de hoeveelheid geheugen.
 
Mijn broer heeft een veel snellere en veel betere computer en daar doet hij het ook niet op dus we moeten denk gewoon een driver updaten of zo:confused:
 
maar hij geeft neem ik aan niet dezelfde foumelding, tenzij hij precies dezelfde computer heeft.

wat geeft ie aan bij je broers computer dan?
 
Vertel eens welk merk en type pc je hebt.

En ook die van je broer, merk en type.

En voer de test van frats eens uit en vermeld de uitslag.
 
Die van mijn broer is niet belangerijk maar
Mijn merk enz. staat bovenaan de topic
 
nee, daar staan de specificaties...

Ik vraag naar het merk en het type van je pc, bijvoorbeeld een Dell huppeldepup.
 
Ik vraag het ook om zeker te kunenn zeggen of je het spel wel of niet kan draaien. Dus zou je aub even de moeite willen nemen de documentatie van de pc er op na te kijken en op de kast van de pc. Daarop staan vaak ook merk en type vermeld.

We doen dit om jou zo goed mogelijk te helpen, maar dan moet je ons wel de goede informatie geven.

Leuk schermpje trouwens, ik heb exact dezelfde... en nee, dat is dus inderdaad niet je pc zoals crash al zei.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan