cod online

Status
Niet open voor verdere reacties.

photoshop_rulez

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2004
Berichten
164
als ik online wil met cod call of duty dan wil ik een spel joine en dan zegt hij iets over een cd key ,

ik moet een cd key invoeren bij multiplayer options .

maar als ik de cd key intype die achter op de hoes dan zegt hij geen goeie cd key

wie weet wat ik moet doen !
 
Als je een orrigineel spel hebt gekocht in de winkel moet je terug gaan.....
 
Alle patches al geinstalleerd? Ik heb zulke problemen wel vaker gezien.
 
Je hebt toch niet toevallig het spel gekopieerd en aan anderen gegeven met de cd-key? De key is strikt persoonlijk, als meerdere mensen de key hebben ben je de klos. Natuurlijk kan je altijd nog een alternatief zoeken, kijk bijvoorbeeld eens op www.epcgaming.com
Als je meer wilt weten over het spelen zonder geldige key meld het dan ff :D Cu on the battlefield!
 
geen gekopieerde ,orgineel is hij en niemand heeft mij cd key maar zal effe die patch gaan doen kijken wat hij dan dooet !!



Admin_Frisian : speelt u dan ook online !!
 
Het spel al eens volledig verwijderd en opnieuw geinstalleerd?
Daarna meteen de nieuwste pactch installeren.
Ook even een register cleaner gebruiken.

Eventueel je savegames apart opslaan.
 
Ik run zelf een dedicated server en speel regelmatig CoD.
De aanwijzigingen die crash geeft opvolgen, verder zou ik het ook niet weten. De nieuwste (laatste) patch van CoD is versie 1.4, trouwens... je logt toch wel in op een originele server? Inloggen op een gekraakte server wil ook nog welles foutmeldingen geven wat betreft cd-keys omdat je dan bijde hetzelfde gekraakte bestand moet hebben. Originele servers vind je in het spel zelf onder optie "join game"
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan