cod waw multiplayer loopt vast bij afsluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

ruud83

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2008
Berichten
222
hallo,
ik heb sinds kort de geforce 9800 gtx+ oc videokaart, maar als ik nu cod waw multiplayer doe, en ik ga weg uit een server, of ik sluit het spel af krijg ik een blauw scherm met "windows word afgesloten om verdere schade te voorkomen" en nog wat tekst, en m'n computer start dan opnieuw op.
als ie dan opnieuw opstart krijg ik niks van een melding, en kom ook niet in het opstart menu waar je m in veilige modus kan opstarten.
het is alleen als ik een tijdje aan het spelen ben (een half uur of langer), en tijdens het spelen doet ie het niet.
ik heb windows xp al opnieuw geinstalleerd, maar nu heb ik het probleem nog steeds.
ik heb de nieuwste drivers van nvidia. ik heb de 1.1 patch van het spel ook.
bij gta IV heb ik dit nog niet gehad, en die speel ik ook veel.
dacht ff dat de videokaart misschien te heet werd, en heb er een extra fan bij gedaan. maar met pc probe van asus geeft ie nu aan dat m'n moederbord maar rond de 30 graden is, en cpu ook. dus hier zal het wel niet aan liggen denk ik.
ik heb een 550 watt atx 2.0 sli voeding, dat zou genoeg moeten zijn voor die videokaart. dus dat is het denk ik ook niet.
weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen?

groeten ruud
 
is ja kast te warm?
het kan zijn dat je mobo de pc aflsuit uit hitte protectie...
om doorbranden te voorkomen schakelt de pc zich dan uit / start opnieuw op...
 
zoiets dacht ik al. toen heb ik er een extra fan bij gedaan.
ik heb een grote kast en er zitten nu 4 fans in waarvan 2 van 20 cm voor en achter de videokaart. boven nog 2 kleinere. hij maakt echt een herrie nou, m'n computer stijgt nog net niet op :)
het lijkt me sterk dat ie nou nog te warm word, hij voelt ook helemaal niet warm aan.
zou ook niet weten hoe ik hem nog koeler kan maken, er passen ook niet meer fans in.
 
heeft iemand nog een idee?
zou de videokaart niet gewoon kapot kunnen zijn? in dat geval stuur ik hem terug, maar dat is wel weer een heel gedoe, en als hij niet kapot is dan kan ik voor de kosten opdraaien.
 
heeft iemand nog een idee?
zou de videokaart niet gewoon kapot kunnen zijn? in dat geval stuur ik hem terug, maar dat is wel weer een heel gedoe, en als hij niet kapot is dan kan ik voor de kosten opdraaien.

doet hij tijdens het gamen het wel gewoon?
 
eerst wel, maar vanmiddag opeens niet. het word steeds erger.
was aan t spelen en opeens werd het beeld groen met allemaal blokjes en moest ik de computer uitzetten. spel weer opgestart, en toen liep ie gelijk weer vast (nu weer zo'n blauw scherm). net deed ie het wel even goed.
heb de winkel gemailt, en zij zeggen dat ie waarschijnlijk kapot is. maar ik wil het eigenlijk eerst zeker weten. want als ik m opstuur en hij blijkt niet kapot te zijn dan moet ik de onderzoekskosten betalen en de verzendkosten.
kan het zijn dat ie niet goed samenwerkt met de rest van m'n computer?

AMD Athlon 64 X2 6000+ 3.1 Ghz
Asus M2N32-SLI Deluxe Mobo
2 GB DDR2 Dual Channel geheugen van Kingston
Coolermaster Realpower 550 Watt ATX 2.0 SLI Voeding
Maxtor Diamondmax9 120 GB SATA HDD
 
dan zal het inderdaad best aan je kaart kunnen liggen, aangezien het steeds erger werd...
als je garantie hebt kun je beter op sturen voor reparatie of vervanging. :thumb:
 
ja ik stuur hem maandag op, zou niet weten wat ik anders moet doen.
nu hoop ik juist dat ie kapot is :D

groeten ruud
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan