CoD2 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thomaskofich

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2005
Berichten
85
:confused: :confused: hallo ik wil graag een CoD2 server starten ik krijg al hulp van mijn vriend maar als hij bij mij inde server wil bestaat mijn server niet (ik weet dat het komt door de router)
ik heb op alle routers de poorten open gezet met de goede IP maar nog steeds kan mijn vriend er niet in.... heeft iemand een andwoord
 
mijn vriend en ik hebben al heel lang xfire en daar kan hij hem niet vinden (maar mischien weet ik wel waaraan het licht ik heb ''no'' neergezet bij Dedicaded ofzowiets);) en er meot staan internet
 
Maar het helpt niet ik heb zelfs het bestand config.cfg niet en ....... wat kan ik nou doen :confused: :(
 
Je hoeft niet alle poorten open te zetten, alleen poort 28960 voldoet prima.
Kijk voor het opzetten van een server eens hier.
Je zult het config bestand zelf moeten aanmaken.
Een voorbeeld vind je hier.

Succes. :)
 
:rolleyes: Maar het probleen nu nog is dat ik twee routers achter elkaar heb de Speedtouch 510 router/modem en daarachter de Sweex LC000070 (wirless) ik heb bij de speedtouch de default server als gestart (alle poorten worden doorgestuurt naar het ip dat je in voert in dit geval de ip van de sweex) maar ik weet niet of je nou de WAN-IP moet invoeren of de Webserver IP van de sweex PS. WAN-IP : 10.0.0.150 Webserver-IP:192.168.123.254
 
Twee routers is vaak vragen om problemen in dit soort situaties.
Is het niet mogelijk om de speedtouch router functie uit te zetten en alleen de sweex router te gebruiken?
Het ip-adres moet met twee routers twee keer doorgestuurd worden en vraag me af of dit zal lukken.
Met de sweex en de speedtouch heb ik verder geen ervaring, helaas.
 
als ik de speedtouch wil spoofen(nat uitschakelen) lukt het neit want dan heb ik geen internet(doet hij het niet meer ik heb het eens geprobeert) :confused: :confused: :(
 
Thomaskofich zei:
als ik de speedtouch wil spoofen(nat uitschakelen) lukt het neit want dan heb ik geen internet(doet hij het niet meer ik heb het eens geprobeert) :confused: :confused: :(
schakel de sweex router dan :D of laat je vriend een server make :D

krijg je als je de server hebt opgestart de server console wel?
 
mijn sweex LC000070 ofzow kan ik niet uitschakelen en ja ik krijg de console.........(dank zij Admin_frisian werkt het nu al een stuk beter maar er kan nog niemand in........:( )
 
Als je twee routers hebt, kun je beste of bij één router de dhcp uitschakelen of bij alletwee, in dit geval het beste, en geef alle PC's een eigen ip adres met als gateway de router die achter het modem hangt, ook in dns de dns adressen van de isp opgeven, zowel in de routers als in/op de PC's.

Nu heb je ook niet meer het vervelende gedoe dat de ip adressen op de PC's kunnen wisselen waardoor je routering niet meer klopt.

Oftewel, de Sweex moet als switch gaan werken en niet als router, maar waarom je niet alleen de Sweex gebruikt? een teveel aan PC's?
 
eerst hadden we een usb modem (die kan je niet aan sluiten op de sweex) toen hadden we de speedtouch 510 gekocht maar ik wist niet dat het een router is en nee er is geen probleem met te veel pc maar de speedtouch is niet draadloos en de sweex wel en wij hebben een pc met een draadloos usb adapter (voor de sweex)
;) ;) ps en dns moet ik hoe en waar invoeren (op de pc en op de router)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan