cod4 multiplayer

Status
Niet open voor verdere reacties.

stikvis

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2009
Berichten
29
ik heb cod 4 in september gekocht en op de pc gezet daarna ging de pc kapot nu heb ik hem weer op de pc gezet en kan multiplayer niet meer spelen heb een andere cd key gebruikt wat moet ik doen

alvast bedankt
 
andere cd key?

wat bedoel je daarmee? heb je er een op internet gezocht dan zal je een probleem hebben denk ik...

groeten
 
Je moet gewoon weer de cd key gebruiken die achterop je handleiding staat... anders werkt het niet. en je moet ook wat doen aan je zinsopbouw, leestekens zijn niet voor niets uitgevonden ;)
 
dat heb ik geprobeerd maar de code kan je maar 1 keer gebruiken
 
nee hoor, je kan hem in principe zo vaak gebruiken als je wilt. het enige wat je NIET moet doen is hem op hetzelfde moment vaker gebruiken. volgens mij kan je zelfs op meerder pc's installeren met dezelfde code, zolang je neit tegelijk probeert te gaan merken ze dat niet... maar als 1 iemand gebant wordt, wordt iedereen dat natuurlijk... maar ik heb mijn cod4 al een stuk of 20 keer geinstalleerd met dezelfde code op 2 verschillende pc's (ik heb nu een nieuwe), en het werkt nog prima....
 
bij de winkel waar ik hem gekocht heb zeiden ze dat je de code maar 1 x kan gebruiken
en ik kon hem maar 1x gebruiken
 
dan wil ik wel eens weten waar jij hem gekocht hebt... sorry als ik het fout heb, maar dit klinkt in mijn oren als een smoesje van iemand die hem van internet heeft en probeert die te legaliseren ofzo of er in ieder geval mee online te komen. sorry als ik het fout heb hoor, maar het zou niet de 1e keer zijn dat ik zoiets mee maak, op het forum van call of duty zelf heb ik het ook vaak genoeg gezien namelijk.
 
Klopt precies wat ze zeggen. Je mag je key maar 1x gebruiken, dus zoals boven al aangegeven voor 1 installatie. Echter als jij je systeem opnieuw hebt geïnstalleerd zul je de game nog eens moet installeren, je kunt dan gewoon de gewoon jou key gebruiken, die je bij aanschaf kreeg.

Wat de winkel bedoelt is, dat je niet de key aan iemand door mag/kunt geven als jij deze ook al in gebruik hebt.
 
klopt niet helemaal precies hoor... ik heb deze key ook al op mijn vorige systeem gebruikt, en er zit, afgezien van mijn geluidskaart, niks origineels meer in... en toch werkt hij nog. je mág hem 1 keer gebruiken, je kan hem over het algemeen vaker gebruiken, zolang ze het niet merken. maar het is hoe dan ook vreemd dat jij hem niet meer kan installeren...wat voor melding geeft hij precies aan als je online wil gaan?
 
ik heb hem bij de bart smit gekocht

en als melding bij multiplayer krijg ik dat ik de goede cd key moet gebruiken
 
Komt omdat je niet de key gebruikt hebt, die bij de game meegeleverd is.
 
Gewoon zelfde keycode gebruiken en zorgen dat installatie van de andere computer af is voor eventuele problemen.
 
omdat het spel er af moest was een vista probleem
en dit id de zelfde pc
 
omdat het spel er af moest was een vista probleem
en dit id de zelfde pc


Is het nu opgelost nadat je de eigen key hebt gebruikt bij een herinstall van de game? Je kan toch echt pas weer multiplayer doen met een originele gekochte key, die je naar eigen zeggen ook hebt...
 
Dat antwoord is te vaag...

Wat lukt niet, wat heb je geprobeerd?

Heb je het complete spel verwijderd? Samen met de eventueel achtergebleven mappen?

Daarna opnieuw geinstalleerd met de juiste key?
 
ik heb alles van de pc verwijderd van het spel en ik heb ook de juiste cd key in gevoerd
 
Probeer aub duidelijker te zijn in je antwoorden. Uit je vorige antwoord valt totaal niet op te maken wat er nu nog niet goed is. Ik kan niet in jou pc kijken en ik ga niet gokken.

Dus, meer info.

Foutmeldingen?
Firewall die de boel tegen houdt?
Toch niet alles verwijderd?
Installeer het spel eens op een andere lokatie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan