code invoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Helogat

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2008
Berichten
808
Hoi,

ik heb een Console Application gemaakt, en nu wil ik dat ik in een txt bestandje de code kan zetten, en dat deze dan door het programma uitgevoerd wordt.

:thumb:
 
Je moet eerst een read functie uit voeren, en dan een functie maken die je code in een bepaalt gebied zet (In een console app. lijkt me dit moeilijk?)

Suc6.
 
ik heb een Console Application gemaakt, en nu wil ik dat ik in een txt bestandje de code kan zetten, en dat deze dan door het programma uitgevoerd wordt.
Aangezien deze code designtime nog niet bekend is, zul je zelf iets moeten programmeren wat jouw code inleest, parst, interpreteert en omzet in acties.

En misschien bestaan er al programma's/dlls/functies die dit voor je doen maar dat is een kwestie van internet afstruinen.

Als je het zelf gaat schrijven wordt het een fors project.
 
En misschien bestaan er al programma's/dlls/functies die dit voor je doen maar dat is een kwestie van internet afstruinen..
Kun je me misschien even helpen hoe ik moet zoeken (welke zoekwoorden etc)

maar als ik bijvoorbeeld in kladblok de code schrijf, en ik kopiëer de tekst, en plak het in vb. dan wordt het uitgevoerd.
 
maar als ik bijvoorbeeld in kladblok de code schrijf, en ik kopiëer de tekst, en plak het in vb. dan wordt het uitgevoerd.
Natuurlijk. De ontwikkelomgeving en compiler van VB staan dan open.
Maar is dat je doel?
Of wil je straks dat je executable zelfstandig draait - zonder de VB ontwikkelomgeving - en je dan nog steeds code kunt invoegen?
 
nee... ik wil dus gewoon de console application maken, en de code die ik in een txt heb staan laten uitvoeren
 
dat ziet er alvast goed uit... maar ik gebruik vb 2008
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan