Code voor programmeren van muis

Status
Niet open voor verdere reacties.

thomastropico

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 jan 2008
Berichten
3
hallo ik zoek een progama die de muis kan laten bewegen en kliken om de 32 minuten op 4 links is dit mogelij=ja heb gelezen bij een topico maar was van 2 jaar geleden en ken de weg er niet goed genoeg in. nu komt de vraag kan je niet beter een progamatje gebruiken die iedere 32 minuten die links ververst nee dit werkt niet heb al uitgeprobeert.
dit progamaatje wil ik gebruiken voor een site(kan naam niet noemen is tegen de regels) dat je steed op links moet klinken en daar krijg je punten voor die links staan altijd op de zelfde plaats dus dat is het punt niet. met die punten kan je sparen voor alle nieuwe ipods.

als je denkt of zeker weet dat je zo iets kan maken post hier of neem contact met mij op

alvast heel er g bedankt ik kijk al uit om me muis te zien bewegen :cool:

groeten thomas
 
Laatst bewerkt:
Ik ken alleen een programmaatje genaamd 'Tasker' die bepaalde acties kan opnemen en herhalen. Je kunt deze geloof ik op Majorgeeks downloaden.

Ik wil je wel waarschuwen, op veel websites is het gebruikt van deze zogenoemde macro's verboden.
 
he bedankt maar ik zoek aleen in dit progamaatje dat hij deze actie die ik in voer steeds opnieuw doe dat heb ik nog niet gevonden.

en je moet voor dit progama betalen en ik ben puur holland( wil wel voor hulp betalen als het me echt help en gratis) dus heb hier geen zin in heeft iemand de code voor dat progama of is die te vinden op internet

bedankt thomas
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan