Dstuurland
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 25 feb 2013
Bekijk bijlage swat inschrijf formuliere.xlsmBekijk bijlage swat inschrijf formuliere.xlsmIn mijn ledenbestand heb ik mijn formulier kunnen coderen,
en mij dropdownbox voor geslacht werkt niet meer
3de probleem ik heb 2 tekstvakken Relatie en Doel die ik doorscrollend/lopend (als jullie begrijpen wat ik bedoel) wil laten functioneren en dat hij dan wordt ingevoerd op de 2de sheet van mijn werkboek. elke keer als ik het codeer springt hij naar sheet 1 maar voelt hij niks in bij relatie en doel op sheet 2.
laaste vraag aangezien ik een newbie,
dit is inprincipe een template hoe kan ik hem coderen dat hij wordt "opgeslagen als" in een desbetreffende map, zodat ik dit formulier opnieuw kan blijven gebruiken.
Graag hulp hierbij ik zit uren erachter
en mij dropdownbox voor geslacht werkt niet meer
3de probleem ik heb 2 tekstvakken Relatie en Doel die ik doorscrollend/lopend (als jullie begrijpen wat ik bedoel) wil laten functioneren en dat hij dan wordt ingevoerd op de 2de sheet van mijn werkboek. elke keer als ik het codeer springt hij naar sheet 1 maar voelt hij niks in bij relatie en doel op sheet 2.
laaste vraag aangezien ik een newbie,
dit is inprincipe een template hoe kan ik hem coderen dat hij wordt "opgeslagen als" in een desbetreffende map, zodat ik dit formulier opnieuw kan blijven gebruiken.
Graag hulp hierbij ik zit uren erachter
Laatst bewerkt: