Colin Mcrae Dirt werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Probeer de game te installeren in de compatibilteits modus XP SP2. Dus de setup.exe in compatibiliteits modus XP SP2 zetten en als dan de installatie gelukt is het opstart icoontje van de game ook daarop zetten.

Wel vreemd trouwens want ik heb deze zonder problemen op een 64BIT Vista Ultimate kunnen installeren. Heb je alle drivers wel up to date?
 
Zal het eens proberen;).. mijn computer is net iets meer dan een maand oud.. moet ik dan nu al nieuwe downloaden?.. en waar doe ik dat?
 
lijkt erop dat jou versie niet compitabel is met 64 bit (als je een 64bit systeem hebt ten minste)

ben je trouwens administrator van je pc?
 
Heb inderdaad 64 bit, maar zoals crash al zij, bij hem is het wel gelukt:(..

Wat is administrator?:eek:
 
ok... deze word moeilijk :p

maar ik ga toch mun best doen.

administrator is zeg maar de baas. windows is zo opgebouwt dat bepaalde accounts beperkingen qua rechten kunnen hebben. zo kun je bijv instellen dat een gebruiker bepaalde dingen niet mag doen, zoals programma's installeren. etc etc.

de administrator is de beheerder van de pc. deze heeft alle rechten en mag daarom alles doen. soms kan het dus zijn dat je bepaalde dingen niet kunt omdat je er de rechten niet voor hebt. als admin zijnde heb je hier dus geen last van.

in vista is het zo dat zelfs de administrator wat beperkingen heeft. deze kan hij zelf echter uitschakelen.

toen je deze pc kocht/kreeg was je toen de eerste gebruiker die is aangemaakt? zo ja dan ben je standaard administrator.

voor als je het niet zeker weet of het gewoon niet wil weten (dat kan ook :p) probeer dan eens het volgende.

rechtsklikken met je muis op de setup.exe van dirt.

dan staat er wss uitvoeren als administrator. probeer dat eens.

p.s. ik ga er overgens van uit dat je vista hebt omdat je 64bit gebruikt en je screen er erg vista-like uitziet.
is dit niet het geval laat het ons dan even weten.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben gewoon de enige gebruiker dus ik zal wel standaard administrator zijn;).


en dat na die ps snap ik niet:(
 
nou gebruik je windows vista of windows xp?

ik ging er van uit dat je vista gebruikte.

als je de enige gebruiker bent denk ik idd dat je admin bent. nu weet ik dus verder ook geen raad meer wrm dat spel niet zou willen installeren bij jou.

is het spel trouwens origineel of gedownload?
 
Laatst bewerkt:
Die compatibiliteits modus ook geprobeerd?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan