.COM bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

soege

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2008
Berichten
107
hey, ik heb een spel gedownload, en het is een .COM bestand, maar hoe kan je zo iets openen? en hoe maak je het speelbaar op de wii?


gr. soege
 
Ik kan me niet voorstellen dat het iets zinnigs is, en al helemaal niet voor de wii
 
Ik weet niet eens wat een wii is (én geen zin om het op te zoeken ;) ), maar ik weet wel dat soms opzettelijk de extensie van een bestand wordt veranderd en dat je met het veranderen van de extensie opeens een werkende file hebt.
Als jij weet met wat voor een extensie wii normaliter omgaat, dan moet je de extensie .com eens veranderen in .??? (de extensie waarbij wii zich lekker voelt)
 
Ik weet niet eens wat een wii is (én geen zin om het op te zoeken ;) ), maar ik weet wel dat soms opzettelijk de extensie van een bestand wordt veranderd en dat je met het veranderen van de extensie opeens een werkende file hebt.
Als jij weet met wat voor een extensie wii normaliter omgaat, dan moet je de extensie .com eens veranderen in .??? (de extensie waarbij wii zich lekker voelt)


een Wii is net een soort Playstation, Xbox, of Gamecube, maar bij de Wii heb je een afstandsbedienen en een nunchuck, en als jij met die afstandsbediening beweegt, zie je dat dan over het televisie scherm ook

maar ik weet niet wat voor extensie van de wii is. maar als ik het weet, kan ik dan gewoon op: naam veranderen klikken, of moet ik het echt om gaan zetten met een programma die het omzet
 
ik heb het geopend met winrar, en het bestand is nu wel goed


maar zit die iso in een rar file, maar hij zegt dat ie beschadigd of onbekend is. hoe kan ik dit verhelpen?
 
Laatst bewerkt:
wel een .com bestand, heb openen geklikt, en winrar in de lijst geselecteerd, en toen had ik hem, en daarin zat wat info en die iso

btw: die iso is verpakt in een rar file, die in die .com bestand zat
 
Hoe groot is die .com file? Een .com file is een oude MS-DOS executable die ook onder windows nog wel afgevuurd kan worden, maar er zitten wel vaak virussen in :)

Tenzij de file groter is dan 500MB zou ik em dus weggooien, want dan is het geen Wii game.

Daarnaast moet je Wii games natuurlijk gewoon in de winkel kopen en niet downloaden ;)
 
ik heb hem al weggegooid:p ik weet wel dat hij groter dan 500mb was. Maar de virusscanner kon volgens mij niets vinden in het bestand, want hij sloeg geen alarm toen ik hem openende

maar dok jij dan voor die nieuwe spellen 60 euro +wat er bij hoort, bijv. gitaar? na een jaar games kopen van de wii, kon je dan al millionair zijn :p
 
Als ik een game zie die de moeite waard is, betaal ik daar voor ja ;)

Ik weet hoe belangrijk de verkoop van games is voor producers, en hoeveel kosten er aan verbonden zijn. Het is niet meer dan netjes om die bedrijven dan draaiende te houden.

En als ik er niet meer dan een tientje voor over heb, dan wacht ik tot ie voor dat geld in de winkel ligt.

En als ik het niet zeker weet, probeer ik em te lenen van iemand die em wel heeft om em uit te proberen :)
 
Ow, daar ben ik het 100% mee eens :) 95% van de games zijn te duur; waardoor mensen meer downloaden, waardoor verkopen dalen, waardoor games duurder worden, waardoor meer mensen downloaden...

Ik hoop nog steeds dat games binnenkort weer voor redelijke prijzen in de winkel liggen (en idd de verkopen explosief groeien) maar dat dat nu niet gebeurd wil nog niet zeggen dat ik ze ga stelen.

Dan wacht ik wel gewoon tot ze alsnog voor 20 euro in de winkel liggen en speel ik ze dan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan