Ik heb twee programma's die onder xp werken met de com1 poort. De een is een smartcardlezer waarmee ik de km-registratie van mijn auto uitlees en upload naar de internet site en de andere is programma (ic-prog) die een programeerapparaat voor een pic16F84-ic aanstuurd.
De smartcard-reader geeft "runtime-error 91 objectvariable or With block variable not set." Het programma ic-prog geeft de melding: "Privileged instruction". De leverancier van de software zeggen dat het ligt aan Windows XP. Inderdaad hebben beide programma wel op mijn computer gewerkt. De storing is opgetreden nadat ik de software voor mijn Palm tungsten had geinstalleerd.
Weet iemand een minder ingrijpende maatregel dan windows opnieuw installeren?
m.vr.gr.
Alex aan de Stegge
De smartcard-reader geeft "runtime-error 91 objectvariable or With block variable not set." Het programma ic-prog geeft de melding: "Privileged instruction". De leverancier van de software zeggen dat het ligt aan Windows XP. Inderdaad hebben beide programma wel op mijn computer gewerkt. De storing is opgetreden nadat ik de software voor mijn Palm tungsten had geinstalleerd.
Weet iemand een minder ingrijpende maatregel dan windows opnieuw installeren?
m.vr.gr.
Alex aan de Stegge