COMBO1.text wil ik save

Status
Niet open voor verdere reacties.

misterl0l

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2009
Berichten
135
Hey,

Ik heb een webbrowser maar nu

wil ik de tekst de hij ik ofzo heb geschreven hij opslaat in die combo1.text help iemand??


Helpmijj :O...
 
Hey,

Ik heb een webbrowser maar nu

wil ik de tekst


Dit snap ik wel maar wat je daarna zegt is voor mij volslagen spooktaal. zoeken naar combo1 levert ook niks op.
Je zult je vraag echt duidelijker moeten stellen - wij zijn geen tovenaars....
 
Nou ik wil een Combo Box waar je text in schrijft wil ik safe ik wil dat de text die ik daarin heb geschreven voor altijd blifjft...

Duidelijk genoeg??
 
Het lijkt net of het uit een vertaler komt :confused:.

Maarja, je kunt de text opslaan in je settings. Dubbelklik op My Project in je Solution Explorer en klik op de settings tabblad en maak een string. In je code kun je de waarde veranderen via My.Settings.string = "voorbeeld".

Als je wilt dat als je een url intikt het gecorrigeerd wordt (voor je browser dus), moet je twee properties van je combobox veranderen:
propsig9.png
 
Als je bedoeld, dat hij na het laden de tekst moet laten zien dan dit:

Private Sub webBrowser1_DocumentCompleted(ByVal sender As Object, ByVal e As WebBrowserDocumentCompletedEventArgs)
comboBox1.Text = e.Url.AbsoluteUri
End Sub

en met setttings:



Private Sub Form1_FormClosing(ByVal sender As Object, ByVal e As FormClosingEventArgs)
Properties.Settings.[Default].TekstOmOpTeSlaan = Me.comboBox1.Text
Properties.Settings.[Default].Save()
End Sub



Die 'TekstOmOpTeSlaan zul je eerst zelf moeten maken in Settings, zoals hierboven beschreven staat.
 
Ik denk dat jij vb net gebruikt of iets anders ik gebruik vb 6....
 
Oké, maar volgens mij gebruikt praktisch iedereen VB.NET maar waarom gebruik jij dan VB6?
 
Oké, dan kan ik je in elk geval niet helpen. Of je moet een VB.NET naar VB6 converten opzoeken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan