Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
De naam van het bereik alg_rek_nr_opzoeklijst is te lang.
Wigi
Hallo
Ik kwam er niet meer uit en ben dan maar helemaal opnieuw begonnen
Maar ik stoot alweer op een combobox-probleem: hoe krijg ik 2 kolommen te zien? In kolom A heb ik bijvoorbeeld als alg.boekhoudnr 612200, kolom B bevat de naam die aan deze boekhoudrek. is gekoppeld: bvb. Aardgas.
Ik heb mijn combobox nu zo gemaakt (met veel spieken en overnemen van briljante geesten op dit forum) dat ik als lijst kolom B zie (dus Aardgas) maar ik wil ook in mijn gegevens kolom A opnemen (dus 612200).
Ik hoop dat mijn vraag een beetje duidelijk is.
In bijlage het bestandje
Jos
=VERSCHUIVING(Alg_rek!$A$1;0;0;AANTALARG(Alg_rek!$A:$A);2)
Betreft je kasmodel2.Als ik de userform in bijlage opstart, krijg ik telkens de foutmelding "methode range van object_worksheet is mislukt". Ik vind zelf niet waar de fout zit. Kan iemand mij helpen?
Je probleem met kasmodel3 begrijp ik niet goed.
Wil je in het formulier of in het werkblad wat extra's weergeven?
En wat is de relatie tussen volgnummer en rekeningnummer?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.