Compiler gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Precies. Je hoeft dan alleen maar te registreren met een geldig email adres.
Het blijft gratis. Ik gebruik hem zelf ook.

Dat is inderdaad de goede, maar nu staat er toch weer dat je het programma maar 30 dagen kan gebruiken. :(
Het is allemaal niet zo duidelijk op Microsoft's website...

Lees mijn vorige bericht.

Oh sorry ed, je postte net een paar seconden nadat ik postte.

Aan het downloaden. Is wel een .ISO bestandje, kan met powerISO dus gewoon?

Met PowerISO bijvoorbeeld inderdaad. Als je met Windows 8 werkt hoeft dat zelfs niet eens omdat die automatisch al een ISO kan mounten.

Heb ik even geluk, win8 PRO.
In ieder geval, als ik naar setup ga dan zie ik:

- Visual C#
Basic
c++
web developer

Zijn het elk aparte programma's of gewoon onderdelen van het programma? Er staat:

Welcome to visual studio 2010 express setup

Lightweight, easy to use and easy to learn tools for the hobbyist, novice and student developer.

Chose a product to begin setup. If prompted, click the run or open command for any download or securty warning dialog that appears.
Please allow setup to finish completely before beginning another product installation.

Dus denk een onderdeel? Of 'product' dus elk aparte software?

Je wilde C++ toch?
Nou, dan kies je daar gewoon voor.

Klopt maar ik wil beginnen met basic.
Nu basic aan het installeren, zie ik wel hoe en wat.

Ok, maar Basic is wel een heel andere programmeertaal.
Je kunt later wel C++ toevoegen aan die Visual Studio omgeving, dus dat is geen probleem.

Wil eerst makkelijk beginnen :p
Basic geïnstalleerd, alleen .exe om op te starten is nogal verstopt..

Even een snelkoppeling voor maken.
Je kunt ook als je een project hebt gemaakt een snelkoppeling voor dat project maken.
Wel zo handig.

Moet ik eerst .exe vinden, blijkt dat hij de helft niet geïnstalleerd heeft door een "Fout" dus nu opnieuw installeren.

Wil je native C++ applicaties met een GUI maken/leren of een console versie?

Heb 3 weken geleden een mail gestuurd naar NHTV (de school waar ik over 2-3 jaar naartoe ga), ik zou doorgestuurd worden naar de coordinator van deze sectie. 3 weken later nog steeds geen antwoord, dus nog een mailtje gestuurd en nu afwachten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan