RonaldBeintema
Gebruiker
- Lid geworden
- 14 feb 2010
Zoals de titel al aangeeft ben ik opzoek naar een complete multimedia PC, met beeldscherm en alles erbij. Ik wil graag een samengestelde pc, bij azerty of andere hardware winkels als die goedkoper uit zijn 
Budget - € 1000,-
Doel - Wat wil je met de pc gaan doen? Over het algemeen de normale dingen, maar af en toe zal er wel eens een spelletje zoals COD 6 op gedraaid worden, daarom lijkt mij een HD5770 of GTX460 wel een goed idee
Hoe belangrijk is stilte? Belangrijk, de oude pc had namelijk het geluid van een straaljager
Assemblage (het in elkaar zetten van de onderdelen) Laat de winkel dat maar doen
Opties:
Besturingssysteem - Windows 7 64-bit Home Premium
Andere software? n.v.t.
Randapparatuur
Moet er bij het systeem ook nieuwe randapparatuur? Ja, muis, beeldscherm, toetsenbord, speakers niet nodig
Heb je verder nog andere specifieke wensen voor je nieuwe pc?
Ja ik zat zelf te denken aan een i5 750 of 760
Alvast bedankt,
R.Beintema
EDIT: Dit leek mij wel een leuk beeldschermpje
klik

Budget - € 1000,-
Doel - Wat wil je met de pc gaan doen? Over het algemeen de normale dingen, maar af en toe zal er wel eens een spelletje zoals COD 6 op gedraaid worden, daarom lijkt mij een HD5770 of GTX460 wel een goed idee

Hoe belangrijk is stilte? Belangrijk, de oude pc had namelijk het geluid van een straaljager

Assemblage (het in elkaar zetten van de onderdelen) Laat de winkel dat maar doen

Opties:
Besturingssysteem - Windows 7 64-bit Home Premium
Andere software? n.v.t.
Randapparatuur
Moet er bij het systeem ook nieuwe randapparatuur? Ja, muis, beeldscherm, toetsenbord, speakers niet nodig

Heb je verder nog andere specifieke wensen voor je nieuwe pc?
Ja ik zat zelf te denken aan een i5 750 of 760

Alvast bedankt,
R.Beintema
EDIT: Dit leek mij wel een leuk beeldschermpje

Laatst bewerkt: