Computer aanknop gaat niet aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

M0urad

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2009
Hallo,

tijdje terug een pc gehaald bij het aankoop kreeg te horen dat tie niet instabiel was je hoeft hem een keer te bewegen en dan valt tie uit.

Helaas is dat gebeurt ik heb eerder dat systeem kast geopend en gekeken of die kabels van behuizing nog der in zaten kwam ik der achter dat ze los waren je hebt verschillende draadden zwart, blauw ect.
die kabels zijn bedoeld voor led, power ,aanknoop, hdd, en iets met switch

zojuist weet ik niet waar die kabels horen.
zou dit de probleem zijn of ligt het aan de voeding?

Laatst bewerkt door een moderator:
Aan je voeding zit normaal een vierkant blokje met zwart - gele draad. Zit die vastgemaakt op het moederbord.

dank je voor snellereactie maar die kabels die uit de voeding komt zijn niet echt hoe ik het ken die kabels zijn door geknipt en vast geblakt eind van de middag zal ik de foto's uploaden dan zie je het zelf?

kwa moederboord zie ik gwn die groene licht branden powerknop led staat gewoon aan maar als ik aan de moederboord druk werk gelijk alles voeding ventilatie draait en ook de fan ? laat ik de moederboord los dan valt alles uit?

Aan de voeding van je moederbord moet normaal een zwart gele draad zitten met een wit blokje om op het moederbord te pluggen. Zie de muisaanwijzer op de afbeelding hoe dit eruit ziet.

gezondepc1

http://s1213.photobucket.com/albums/cc470/gezondepc1/?action=view&current=Moederbord.jpg

Zit dat moederbord eigenlijk wel vastgeschroefd ?

Laatst bewerkt:
kabel van behuizing ziet er ongeveer zo uit http://wtso.nl/Images/pcbouw7.jpg
voeding is van : voeding noise killer

@Seniorke

ja zit goed vast en die kabels van de voeding zitten allemaal goed?

ik weet et we komen zo der niet uit strax laat in de middag zal ik foto's posten en dan gaat het wat makkelijk.

Welk merk voeding is dat ? noise killer is geen merk ( antec of fortron of zoiets )
Het is wel een vreemde draden zooi - dat hoort niet zo
Of daar iets mis mee is kan ik uit jou filmpje niet zien
Misschien kun je beter er iemand naar laten kijken .

op die voeding staat er niks op wat ik ga proberen te doen is een nieuwe voeding en behuizing kopen want die draaden zijn zekker niet zo origineel misschien weet jij wel welke voeding ik zou moeten kopen de huidige voeding heeft bij output 350watt volgens mij is dat te weining voor een i3 systeem ? ik hoop dat je ee voeding voor me kan uitzoeken in de toekomst ben ik van plan om hem te upgrade nieuwe videokaart ect.

ik denk dat het ook aan de voeding ligt of behuizing en als niemand weet wat het probleem is dan kan ik net zo goed allebij laten vervangen en nu vraag ik wat voor voeding heb ik nodig
de huidige zit 350watt en ik speel vaak games ?zoals gta soldier of fortune,call of duty?

Je bent onduidelijk ,want je wil nu vervangen en ook later upgraden en je weet niet wat er mis is.
Misschien is er alleen een draadje los
Heb je niemand in de buurt (familie / vrienden ) die eens willen kijken naar je pc
Ik heb je filmpje bekeken ,maar kan niet zien of er iets mis is met die aansluitingen en/of draadjes

De draadjes van de aanuit knop zie in je filmpje na 32seconden ; die grijze zijn van je usb en geluid aan de voorkant van de pc
Die dunne gekleurde met kleine zwarte stekkertjes zijn van de aan/uit ,reset , en hdd lampje ( zitten die goed vast -?)

Als je iets anders wil kopen dan moet je eerst aangeven wat er nog meer in je pc zit
Welke processor ; grafische kaart geheugen harde schijven optische stations
en wat wil je later gaan aanschaffen .

haha dat is de grapigste ik weet niet welke grafische kaart ik heb enzz want de pc gaat niet aan ,over die kabels ik weet niet percies waar ze derin moeten?

Onnodige quote's verwijderd.Bij een directe reactie gebruik knop: Reageer op vraag of Snel reageren

Dat weet ik ook niet ,maar dat staat er op ; je moet merk/type moederbord opgeven ( staat erop )
Op die zwarte stekkertjes staat waar ze moeten ( hdd led - pwr sw - enz )

Het lijkt me beter als iemand eens in die kast kijkt

jazekker hij is dicht geschroefd maar bij die moederboord heb je zo groene lichtje en als ik aan de moederboord zit dan zie je hem uitgaan en als ik los laat gaat tie weer aan

heeey

ik heb hem gevonden check it
Intel® Core™ i3 weet niet welke versie maar hij is overclockt
Moederbord : P5kpl-am epu
Voeding : FSP groep uitput 350 watt
videokaart : MSI NX7800GT series
Hardeschijf: weet niet welke merk maar is wel een 2tb

?????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug