computer als websever hoe??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Brian,

Heb je het handleiding gelezen? Daar staat op pagina 3 het standaard wachtwoord.
Bij user moet je niets invullen.

zodra je het gereset hebt moet je dat standaardwachtwoord absoluut veranderen. Het is anders te simpel voor iemand anders om erop in te loggen.
 
Brian,

Heb je het handleiding gelezen? Daar staat op pagina 3 het standaard wachtwoord.
Bij user moet je niets invullen.

zodra je het gereset hebt moet je dat standaardwachtwoord absoluut veranderen. Het is anders te simpel voor iemand anders om erop in te loggen.

maar dat lukt juist allemaal niet.
dat is de probleem.:(:mad::(
 
Moet je de router zodanig instellen dat hij een poort ' forward' . Pagina 17 in de handleiding wordt dit beschreven. Als het niet lukt, geef dan aan waar het niet lukt zodat men ziet dat je de handleiding daadwerkelijk hebt doorgenomen en het hebt uitgevoerd. Je krijgt dan sneller reacties denk ik zo. Ik geef het stokje even door aan iemand anders als je het niet erg vindt. Succes!

Dan iets anders.
Als je dit allemaal zo instelt komt het er wel op neer dat je de pc altijd (dag en nacht) aan moet hebben staan omdat de site anders niet bereikbaar is. Hier ben je je van bewust?
 
Moet je de router zodanig instellen dat hij een poort ' forward' . Pagina 17 in de handleiding wordt dit beschreven. Als het niet lukt, geef dan aan waar het niet lukt zodat men ziet dat je de handleiding daadwerkelijk hebt doorgenomen en het hebt uitgevoerd. Je krijgt dan sneller reacties denk ik zo. Ik geef het stokje even door aan iemand anders als je het niet erg vindt. Succes!

Dan iets anders.
Als je dit allemaal zo instelt komt het er wel op neer dat je de pc altijd (dag en nacht) aan moet hebben staan omdat de site anders niet bereikbaar is. Hier ben je je van bewust?

welke handleiding / pagina 17 ??
wat bedoel je je kan tog gewoon vertellen waar ik heen moet geen of zo.?
 
welke handleiding / pagina 17 ??
wat bedoel je je kan tog gewoon vertellen waar ik heen moet geen of zo.?

Als jij gewoon de handleiding op het internet zoekt. Kan je kijken wat er op pagina 17 staat.
 
ja het is opgelost.
ik hen nu een nieuwe laptop en die gebreuk ik aleen als websever.

behalven de verbinding want die is zoooooolaag.
muschien weet iemand daar een oplosing voor??

G.r bri3
kijk maar ff als mijn laptop aanstaat.(bijna altijd aleen als hij geen verbindig heeft)

http://www.postduif.nl.tt
 
ik zal graag mijn computer als websever willen gebruiken.
dan hoef ik geen websitehost tegebruiken,
maar dan als mijn pc.

ik heb nu Abyss Web Server.
maar ik zak egt niet weten hoe het werkt.
ik heb vanalles gedaan.

maar ik zal niet weten hoe?
alvast bedankt
G.r bri3

Dat heb ik ook.
Download en instaleer Apache (het is gratis)
Dan ga je in de Apahce map, open dan htdocs en zet de webbestanden daarin (bij mij is het: C:\Program Files (x86)\Apache Software Foundation\Apache2.2\htdocs).

Dan moet je IP adres vinden, dat kan je doen door naar: Who.is to gaan, dan zie je onderaan het scherm je IP adres.

Ga naar je internet browser, typ in de adres balk Http://DE IP VAN JE COMPUTER/

Dat kan je ook op een andere computer doen.


Dus eigenlijk heb je nu een gratis site.





Vriendelijke Groeten, Remi1995
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan