Computer Bevriest

Status
Niet open voor verdere reacties.

Buzza

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2004
Hallo,

Ik heb sinds kort een probleem dat na dat de PC een tijdje heeft aangestaan, dat alles ineens zomaar bevriest. Niks werkt meer, ik kan niet eens meer de muis bewegen. Dit komt niet omdat ik iets specifieks doe wat de PC niet aan kan, want het gebeurt zelfs als ik helemaal niks doe en gewoon op het bureaublad ben.

Ik heb geen enkel idee waardoor dit komt, want er komt ook geen enkele foutmelding tijdens of nadat de PC weer opnieuw is opgestart. Zou dit aan de HD kunnen liggen?

Alvast Bedankt:thumb:

Kan van alles zijn, maar goed.

Onlangs nog nieuwe hardware of software geinstalleerd?

Onlangs de kast nog open gehad en alles heel goed (VOORZICHTIG) stofvrij gemaakt?

Kan van alles zijn, maar goed.

Ja weet ik, maar ik had geen idee waar ik zoiets zou moeten posten.

Onlangs nog nieuwe hardware of software geinstalleerd?

Geen Hardware, wel software hier en daar, ook het programma ''ActiveSmart'', maar dat heb ik sinds dien er al weer afgegooid.

Onlangs de kast nog open gehad en alles heel goed (VOORZICHTIG) stofvrij gemaakt?

Ja, heb ik nog niet zo lang geleden gedaan.

Geef eens wat meer specificaties, met name merk en type moederbord, processor, videokaart en vooral ook voeding met wattage

Freezes onstaan meestal door een te warm wordende GPU, zit er op je grafische kaart soms een passief koelblok? eentje zonder fan dus.

Freezes onstaan meestal door een te warm wordende GPU, zit er op je grafische kaart soms een passief koelblok? eentje zonder fan dus.

Nee er zit een fan op.

Details van PC:

Asrock 775-DualVSTA
Intel Core 2 Duo E6400
1GB DDR2 Ram
WDC 80GB IDE HD
WDC 160GB SATA2 HD
ATI ''Sapphire'' Radeon 9600XT (256mb)
Coolermaster EXtreme Power 380w Voeding

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.