Lala B.
Gebruiker
- Lid geworden
- 8 sep 2000
Hoi! Ik hoop dat er hier iemand is die mij kan uitleggen waar mijn kompjoetertje (winXP) last van heeft en hoe ik 'm kan genezen. De afgelopen anderhalve maand is het regelmatig voorgekomen dat ie opeens niet meer wil opstarten. Dus steeds weer opnieuw moeten installeren (ben nu wel zo slim om goede backup te hebben, maar toch niet leuk). Ik kon er geen touw aan vast knopen waar dit mee te maken heeft en weet het nog steeds niet zeker maar volgens mij is het steeds op data met een 6 er in (26 april, 6 mei etc.). Net dus weer vastgelopen en dit keer heb ik in de setup de datum gewijzigd naar 4 mei en toen startte die wel op (zonder backup te hoeven gebruiken dus). Dat bevestigd mijn idee dat 't te maken heeft met de datum. Maar.....hoewel ik hiermee de mogelijke diagnose heb, heb ik geen flauw benul hoe ik hier af kom. Heb al regelmatig een systeemscan door Norton laten doen en die vindt niks. Heeft iemand van jullie hier al eens eerder van gehoord en enig idee wat dit is (wellicht een Trojaans paard?) en hoe ik er aan en vooral AF kom!
Alvast onwijs bedankt,
Lala
Alvast onwijs bedankt,
Lala