leutjebreedbek
Gebruiker
- Lid geworden
- 18 mei 2009
Hallo allemaal.
gister avond kreeg ik het bericht tijdens het opstarten dat mijn computer een stukje opstartscript miste en dat ik die opnieuw moest installeren, nu wou ik eerst mijjn bestanden veilig op de andere pc zetten voordat ik dat deed, heb dus mijn hardeschijf er uit gehaald samen met de RAM geheugenstripjes en de draad van de dvd speler [een lange witte] nu heb ik alles over gezet, wou mijn geheugen weer in mn eigen pc doen. ik wil hem aan doen en hij doet helemaal niks meer...
heb alles er goed ingezet zoals het hoord en nog steeds niets wat het doet
nu wil ik straks [heb ik van paranoid gekregen] Dit even doen, kijken of dat werkt,
wanneer ik dit gedaan heb zal ik de resultaten hier ook neer zetten.
maar weten jullie eventueel nog andere dingen waar het aan kan liggen??
alle reactie's zijn welkom
behalve van 'eigen schuld dikke bult' of 'ja dat is dom' :thumb:
groeten
Leutjebreedbek
gister avond kreeg ik het bericht tijdens het opstarten dat mijn computer een stukje opstartscript miste en dat ik die opnieuw moest installeren, nu wou ik eerst mijjn bestanden veilig op de andere pc zetten voordat ik dat deed, heb dus mijn hardeschijf er uit gehaald samen met de RAM geheugenstripjes en de draad van de dvd speler [een lange witte] nu heb ik alles over gezet, wou mijn geheugen weer in mn eigen pc doen. ik wil hem aan doen en hij doet helemaal niks meer...
heb alles er goed ingezet zoals het hoord en nog steeds niets wat het doet
nu wil ik straks [heb ik van paranoid gekregen] Dit even doen, kijken of dat werkt,
wanneer ik dit gedaan heb zal ik de resultaten hier ook neer zetten.
maar weten jullie eventueel nog andere dingen waar het aan kan liggen??
alle reactie's zijn welkom

behalve van 'eigen schuld dikke bult' of 'ja dat is dom' :thumb:
groeten
Leutjebreedbek