computer dood door illegale xp..?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar hij loopt ook telkens vast bij het proberen van de xp cd. Dus nog voordat ik de opties krijg om te herstellen te installeren of de setup te beeindigen. zit de setup al vast.

Zal hij dan die cd van parted magic wel pikken, anders hoef ik niet aan die 100mb download te beginnen?


gr
 
Hoi,

Heb nog geen tijd gehad dat programma te downloaden, want heb net mijn eigen pc herinstalleerd. Toen heb ik ff mijn HD, in die andere gedaan, na 3 keer opnieuw proberen starte hij toch weer door naar windows. maar wel met erg veel ruis in het beeld.

Dus dat helpt iets maar misschien iets van videokaart?? is eentje on board, maar weet niet of ik daarin ook mijn videokaart kan proberen. mijne is een radeon 1300 serie.

moederbord is een Asus P5VDC-MX maar kan nergens vinden of die een slot heeft voor een externe videokaart....
 
sorry mijn vraag was meer bedoeld, hoe weet ik zonder het allemaal voor mijn neus te hebben liggen of de Radeon kaart op dat moederbord past, heeft dat moederbord uberhaupt wel een slot voor een externe video kaart.
 
je hebt de volgende sloten: agp, 2x pci en 1x mini pci. AGP is voor ouwe videokaart. PCI is nooit veel gebruikt daarvoor. Daar is de pci-express voor uitgevonden maar die zit niet op dat moederbord. Als je nog ergens een kaart heb liggen moet je maar kijken of die ergens in past. ;)

Jobbes
 
Oke, ja ik kon het niet echt vinden, en wist niet wat wat is.

dus als mijn oude kaart ook gewoon agp is kan ik hem erop zetten, als mijn kaart toch te nieuw is dan is hij PCIe en moet ik dus iets anders regelen om te testen.

mocht er een nieuwe opmoeten moet ik dus een agp hebben.

THX probeer ik van het weekend weer wat uit :)
 
Allemaal bedankt voor de snelle reacties.

Ik ben er achter, het intern geheugen gaf het probleem, na hardeschijf en videokaart uitgewisseld te hebben heb ik het geheugen geprobeerd en nu draait hij tot nu toe weer prima.

Bedankt !!!
 
Hallo,;)

Super dat het allemaal werkt:thumb:,

Wil je de status van het bericht ook nog even op opgelost zetten? (Rechtsonder).

MVG,

Jobbes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan