Hallo een vraagje,
Ik woon in Polen en heb vorige week een computer gekregen van een kennis waarvan de man 2 maanden geleden overleden is.
Hij deed veel aan fotograferen en dus ook fotobewerkingen
Nu staan er nogal wat programma’s op waarvan nik niet weet of ik ze allemaal nodig heb en of ze niet met elkaar conflicteren. Ook zijn de meeste in het Pools, ik zou ze liever in het Nederlands willen hebben als het mogelijk is om de taalinstellingen te wijzigen.
De volgende programma’s heb ik aangetroffen
1 Besturingsprogramma Windows 10
2 Norton 360 abonnement(loopt einde januari af --heb zelf ook een Norton 360 abonnement
voor 2 computers zou over kunnen stappen naar abonnement voor 3 computers))
3 Nero 10 betaalde versie
4 Driver Booster 2
5 IObit Malware Fighter
6 IObit Uninstaller
7 Movavi VideoConverter 9
8 Movavi VideoEditor 9
9 Mufin Musicfinder Base
10 Smart defrag 4
11 Picasa 3
12 Advanced Systemcare9 8 pro (pas 2 maanden nieuw betaald abonnement
13 Ccleaner
14 Formatfactory
16 Reghunter pro(waarschijnlijk pas nieuw want vraagt om registratie (=niet gratis)
16 Pc Reviver (waarschijnlijk pas nieuw want vraagt om registratie (=niet gratis)
Met vriendelijke groet
Jan
Ik woon in Polen en heb vorige week een computer gekregen van een kennis waarvan de man 2 maanden geleden overleden is.
Hij deed veel aan fotograferen en dus ook fotobewerkingen
Nu staan er nogal wat programma’s op waarvan nik niet weet of ik ze allemaal nodig heb en of ze niet met elkaar conflicteren. Ook zijn de meeste in het Pools, ik zou ze liever in het Nederlands willen hebben als het mogelijk is om de taalinstellingen te wijzigen.
De volgende programma’s heb ik aangetroffen
1 Besturingsprogramma Windows 10
2 Norton 360 abonnement(loopt einde januari af --heb zelf ook een Norton 360 abonnement
voor 2 computers zou over kunnen stappen naar abonnement voor 3 computers))
3 Nero 10 betaalde versie
4 Driver Booster 2
5 IObit Malware Fighter
6 IObit Uninstaller
7 Movavi VideoConverter 9
8 Movavi VideoEditor 9
9 Mufin Musicfinder Base
10 Smart defrag 4
11 Picasa 3
12 Advanced Systemcare9 8 pro (pas 2 maanden nieuw betaald abonnement
13 Ccleaner
14 Formatfactory
16 Reghunter pro(waarschijnlijk pas nieuw want vraagt om registratie (=niet gratis)
16 Pc Reviver (waarschijnlijk pas nieuw want vraagt om registratie (=niet gratis)
Met vriendelijke groet
Jan