computer hangt

Status
Niet open voor verdere reacties.
sorry een beetje lui:eek:
Weet jij ook waar ik het anmelden na het opstarten moet uitschakelen want ik moet me aanmelden en ik heb maar 1 gebruiker
 
Kreeg dusna een nacht en een dag downen weer de foutmeldingen
fout in de uitgestelde schrijfbewerkingen D:\recycle\Nprotect het weg schrijven van de gegevens is fout gegaan probeert u ergens anders op te slaan deze gegevens zijn verloren gegaan.
Keer op keer op keer
:(
 
Volgens mij is dat de beveiligde prullenbak van norton. Zet die eens uit en probeer het nog eens. Wie weet gaat het dan wel goed, verder zou ik het ook niet weten.:(

Oh over dat aanmelden zoek even op het forum want ik weet het ook even niet.:8-0: :confused:
 
Volgens mij moet je dat ergens in norton doen maar waar?? Ik gebruik norton al jaren niet meer, dus dat weet ik niet helaas.:confused:
 
jammer dat je et niet weet:(
Dat wordt weer zoeken
Ik laat et weer weten als ik het gevonden heb en het werkt:thumb:
 
hoi
de prullenbak met rechtermuis aanduiden, en ik meen dan bij eigenschappen
 
Heb dus nprotect uitgezet maar hij blijft foutmeldingen geven .
ff uitleg ik down ongeveer 200 gig aan films iedere maand .
die down ik laat ik repareren(Qpar) pak ik uit(winrar) brand ze (nero,alcohol ,dvd decrypter ) daarna gooi ik ze eraf.
Nu krijg ik toch weer steeds de melding de uitgestelde schrijf bewerking naar D is mislukt ( D is de data Schijf)
Kan het zo zijn dat mijn WD HD een cache geheugen heeft dat vol loopt,vast loopt of de snelheid van het aanbod van C niet aankan:(
Hoe vaak zou ik ongeveer moeten defragmenteren, met deze data wisselingen??
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan