Beste mensen,
Ik heb mijn beeldscherm losgekoppeld van mijn computer om m te verzetten en nu blijft t beeldscherm No Video Input zeggen. Ik heb de kabel getest op een ander beeldscherm en ik heb t beeldscherm getest op een andere computer en beide zijn in orde. Het probleem zit m dus in de computer, maar zonder beeldscherm weet ik niet hoe ik dit moet oplossen.
Computer is paar jaar oud en er staat op DES (zelf gebouwd misschien..)
Windows versie XP - heb al een tijdje gelazer met: u bent slachtoffer geworden van illegale versie, blablabla.Moet dus altijd iets aanklikken voor Windows opstart. Weet niet of het hier iets mee te maken heeft.
Scherm is een Philips LCD monitor 190S6FS/00
Scherm gaat ook niet tegelijk met computer aan en uit zoals normaal.
Knopjes op scherm reageren helemaal niet.
Heeft iemand een idee hoe ik dit op moet lossen???
Alvast dank voor de moeite!!
Groeten,
Karen
Ik heb mijn beeldscherm losgekoppeld van mijn computer om m te verzetten en nu blijft t beeldscherm No Video Input zeggen. Ik heb de kabel getest op een ander beeldscherm en ik heb t beeldscherm getest op een andere computer en beide zijn in orde. Het probleem zit m dus in de computer, maar zonder beeldscherm weet ik niet hoe ik dit moet oplossen.
Computer is paar jaar oud en er staat op DES (zelf gebouwd misschien..)
Windows versie XP - heb al een tijdje gelazer met: u bent slachtoffer geworden van illegale versie, blablabla.Moet dus altijd iets aanklikken voor Windows opstart. Weet niet of het hier iets mee te maken heeft.
Scherm is een Philips LCD monitor 190S6FS/00
Scherm gaat ook niet tegelijk met computer aan en uit zoals normaal.
Knopjes op scherm reageren helemaal niet.
Heeft iemand een idee hoe ik dit op moet lossen???
Alvast dank voor de moeite!!
Groeten,
Karen