Astrid-vdJ
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 okt 2005
Al sinds geruime tijd loopt mijn computer vast als ik op internet bezig ben. Allereerst als ik hem 's morgens aanzet, dan loopt hij 3 x vast voor ik daadwerkelijk wat kan gaan doen. Dit is altijd als ik met het internet bezig ben. Zit ik gewoon in b.v. Word te werken, dan is er niets aan de hand. Als ik intensief met MSN bezig ben of op usenet loopt ie ook steeds vast. Ik zie aan mijn ZoneAlarm dat die dan gewoon halverwege stopt. Ik kan dan vaak nog wel de programma's afsluiten waar ik mee bezig ben, maar iets nieuws starten kan niet meer. Webcammen is al helemaal uit de boze, want er wordt gewoon geen verbinding tot stand gebracht.
Zodra mn computer "is warm gedraaid" staat hij niet spontaan meer vast, tenzij ik dus zeer actief op internet ben.
Even ter info: ik heb cable wanadoo easy, win xp pro, firewall zone alarm, sitecom d-202 modem met uitgeschakelde firewall en een modem van motorola.
Wie ow wie, kan mij op weg helpen om dit probleem op te lossen. Ik weet het zo ondertussen niet meer.
Astrid
Zodra mn computer "is warm gedraaid" staat hij niet spontaan meer vast, tenzij ik dus zeer actief op internet ben.

Even ter info: ik heb cable wanadoo easy, win xp pro, firewall zone alarm, sitecom d-202 modem met uitgeschakelde firewall en een modem van motorola.
Wie ow wie, kan mij op weg helpen om dit probleem op te lossen. Ik weet het zo ondertussen niet meer.
Astrid