Heeee!
Laatst heb ik een computer zelf in mekaar gezet, hij werkt alleen niet helemaal.
Wanneer ik sommige spellen wil spelen loopt hij vast, het beeld stopt opeens en het geluid herhaalt zich steeds, en ik kan niks meer doen behalve de computer opnieuw opstarten. Het rare is dat dit niet bij alle spellen gebeurt en er geen verband of iets is tussen de spellen die vastlopen.
Op vista werkt helemaal niks, op XP werken sommige dingen, als ik de videokaart omwissel met mijn oude pc(8300GS) duurt het langer voordat ie vastloopt. Wanneer ik het geheugen omwissel(DDR2 667Mhz) maakt dit geen verschil. Ik heb (Denk ik) alle drivers geupdate, in ieder geval die van het moederbord en de videokaart.
mijn specificaties:
Processor: AMD 4800+
Geheugen: 2048MB DDR2 1066Mhz Kingston HyperX
Moederbord: MSI K9A2VM-FD
Videokaart: 8500GT 1024MB
DVD speler: LG nog wat(dat lijkt me niet het probleem)
Harde schijf: Samsung HD252HJ
Voeding: 400W
Deze spellen lopen vast:
Medieval Total war 2 en The Kingdoms
Rollercoaster tycoon 3
Lord of The Rings The Battle for middle earth
Deze spellen doen het:
Rome total war
Crysis
Age Of mythology The titans
Warrock
Neverwinter Nights 2
Alvast bedankt, mij
Laatst heb ik een computer zelf in mekaar gezet, hij werkt alleen niet helemaal.
Wanneer ik sommige spellen wil spelen loopt hij vast, het beeld stopt opeens en het geluid herhaalt zich steeds, en ik kan niks meer doen behalve de computer opnieuw opstarten. Het rare is dat dit niet bij alle spellen gebeurt en er geen verband of iets is tussen de spellen die vastlopen.
Op vista werkt helemaal niks, op XP werken sommige dingen, als ik de videokaart omwissel met mijn oude pc(8300GS) duurt het langer voordat ie vastloopt. Wanneer ik het geheugen omwissel(DDR2 667Mhz) maakt dit geen verschil. Ik heb (Denk ik) alle drivers geupdate, in ieder geval die van het moederbord en de videokaart.
mijn specificaties:
Processor: AMD 4800+
Geheugen: 2048MB DDR2 1066Mhz Kingston HyperX
Moederbord: MSI K9A2VM-FD
Videokaart: 8500GT 1024MB
DVD speler: LG nog wat(dat lijkt me niet het probleem)
Harde schijf: Samsung HD252HJ
Voeding: 400W
Deze spellen lopen vast:
Medieval Total war 2 en The Kingdoms
Rollercoaster tycoon 3
Lord of The Rings The Battle for middle earth
Deze spellen doen het:
Rome total war
Crysis
Age Of mythology The titans
Warrock
Neverwinter Nights 2