dingske
Gebruiker
- Lid geworden
- 30 jan 2002
hoi, ik zit met een ernstig probleem, daar mijn Fujitsu Siemens PC dagelijks vast loopt post ik het hier maar.
het zit zo, als ik Win XP SP2 opstart kom ik niet verder dan mijn bureaublad en Avast antivirus waarbij verder niks meer mogelijk wordt behalve de stekker eruit.
opstarten in veilige modus lukt wel en na een sysherstel doet ie het terug een tijdje.
het begon ongeveer na een cleanup met Wise Disc Cleaner, toen één en ander niet meer werkte heb ik alle verwijderde bestanden uit de prullebak teruggezet.
mijn toestel is een 4/5 jaar oud, staat veel aan, de harde schijf is niet vol.
ik gebruik enkel freeware software, Zone Alarm, Avast, startupmonitor e.d....
ik had ook een tijdje blue screens waarbij vermeld werd dat windows afsloot om erger te voorkomen, codes die hierbij gegeven werden leverden niks op.
prettig weekend nog en dank u.
het zit zo, als ik Win XP SP2 opstart kom ik niet verder dan mijn bureaublad en Avast antivirus waarbij verder niks meer mogelijk wordt behalve de stekker eruit.
opstarten in veilige modus lukt wel en na een sysherstel doet ie het terug een tijdje.
het begon ongeveer na een cleanup met Wise Disc Cleaner, toen één en ander niet meer werkte heb ik alle verwijderde bestanden uit de prullebak teruggezet.
mijn toestel is een 4/5 jaar oud, staat veel aan, de harde schijf is niet vol.
ik gebruik enkel freeware software, Zone Alarm, Avast, startupmonitor e.d....
ik had ook een tijdje blue screens waarbij vermeld werd dat windows afsloot om erger te voorkomen, codes die hierbij gegeven werden leverden niks op.
prettig weekend nog en dank u.
Laatst bewerkt: