Computer met 1,25 GB RAM

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0663

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2011
Berichten
452
Hoi,

Ik heb vandaag een nieuwe computer gekregen, en weet niet wat het beste besturingssysteem is voor een computer met 1,25 GB RAM. Welke is beter, Windows XP of Windows 7?

Alvast bedankt.
 
Check eerst eens het werkgeheugen. 1,25GB is niet optimaal. Pas dit eerst aan.

Windows 7 draait het beste met minimaal 2GB. Daarom adviseer ik Windows XP.
 
windows xp is beter maar ik snap niet dat ze nog nieuwe pc maken met minder dan 2 gb ram
je kan win 7 ook doen die is alleen traag met minder als 2 gb ram bij win 7 is het ook beter om zelfs 4 gb ram te nemen
 
Een nieuwe computer gekregen kan ook betekenen dat hij van iemand anders afkomstig is (dus 2de hands).

voor de gebruiker is hij dan als nieuw :D , Het is zegmaar een manier van zeggen. (brabants misschien? )

In ieder geval. Windows 7 & Windows XP werken allebei met 1.25gb aan ram. de vraag is echter wat U er mee wilt gaan doen.
als u veel programma's gebruikt raad ik XP aan. als u alleen internet / mailtjes leest. dan is windows 7 toch ook wel mooi :D
 
Windows xp met 1,25 gb ram. Je kan het ook upgraden naar 4gb, dan zou ik voor windows 7 gaan.
 
Het enigste wat ik op mijn computer wil hebben: Windows Live Essentials 2011, Microsoft Security Essentials, Minecraft en Google Chrome.
 
2011 gaat niet met xp maar 2009 wel en windows xp werks met 0,89 gb ram en windows 7 met 1,78 gb
 
Maar denk je dat Windows 7 wel wil met Minecraft en Google Chrome en Security Essentials?
 
dank je ik weet wel wat je bedoeldt met 2 bg dat is ongeveer ik was heel precies maar wat jij zij klopt ook

ja bij windows 7 wel
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oke, maar mijn computer heeft deze video kaart: GeForce MX/MX400, waar kan ik deze bijwerken, heb je een download link? LET OP: Voor Windows 7 hè.
 
een videokaart maakt niet echt verschil in het ram video kaart is alleen voor extratjes zoals effecten in windows 7

ik ga aan de slag
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oke, maar ik moet de videokaart bijwerken voor schermbeveiliging en voor Minecraft.

Ik weet dat je geheugen moet vervangen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik dacht dat je bedoelde met download link, een download link voor geheugen.
sorry:eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan