Computer met 1,25 GB RAM

Status
Niet open voor verdere reacties.
We gaan hier geen slow-chat van maken.
@window
Heb al tig berichten van jouw samengevoegd, als je direct op jouw eigen bericht reageert gebruik dan de knop "bericht aanpassen".
Anders wordt het hele topic uitgerekt terwijl er niets wordt gezegd.
 
gaat niet met een oude
ik heb iets gevonden windows developer het lijkt op 7 het is iets nieuwer 2011 kost zelfs minder ram als 7 maar kan met te weinig niet overweg
http://msdn.microsoft.com/en-us/windows/br229518

http://msdn.microsoft.com/en-us/windows/br229518
is iets nieuwer maar kan niet met te weinig ram overweg kost evenveel als 7

Dat is windows 8, de development versie

Deze dien je dus niet te installeren. De Windows 8 Developer Preview is een versie gemaakt voor ontwikkelaars, en zeker niet voor permanent in gebruik zijnde systemen.

Voor de oudere pc zou ik XP installeren, of het geheugen uitbreiden en 7 installeren.
 
weet ik maar hij heeft het zelfde aantal ram noodig en als je op desktop klikt lijkt hij best op 7
ik heb hem zelf ook je kan al updates downloaden en word ondersteund door het onderdeel van Microsoft dev center
ik heb geen problemen met developer
 
Laatst bewerkt:
Totaal irrelevant.

Dit is geen stabiele versie van Windows, het is zelfs een nog niet-ondersteunde versie.
Het is vragen om problemen, als je niet weet hoe je er mee om moet gaan.
 
Oke, maar ik moet de videokaart bijwerken voor schermbeveiliging en voor Minecraft.

Jouw videokaart is niet geschikt voor Windows 7 Aero en niet voor die spellen blijkbaar. Als Windows 7 je videokaart niet automatisch installeerd door middel van Windows Update, dan word het waarschijnlijk lastig om de driver te installeren.
Ik gok dat dan jouw type videokaart (oudje) niet geschikt is voor Windows 7.

Hier heb je een tool voor: Windows 7 Upgrade Advisor.
 
al eens gedacht aan een van de nieuwe linux distributies?

als ik het mij goed herinner draaid mindcraft daar op,
chrome (of chromium zoals dat onder linux heet) draaid perfect
security onder linux heb je niet echt nodig, mss dat een firewall wel niet overbodig kan zijn maar antivirus en stuff zeker niet nodig,
ow en linux werkt al vanaf 0.5Gb aan ram
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan