Ik heb gister mijn C schijf met windows geformatteerd en heb een partitie (D: ) bewaard gehouden voor films etc. Ik heb vervolgens windows er weer opgezet, alle drivers, updates, sp2 etc. er weer opgezet zodat alles weer ok was (pc liep niet lekker meer). Nu echter start de pc soms uitzichzelf zonder reden opnieuw op, bijvoorbeeld tijdens het spelen van een spel of wat dan ook. Ik heb de nieuwste Symantec Corp. Antivirus laten scannen en vond een virus in de nieuwe java update. Deze is verholpen maar het probleem doet zich voort. Comp. is spyware vrij volgens Microsofts eigen scanner. Weer scannen met Symantec levert het vastlopen van dat programma op (bij de Realplayer map vaak). Ook heb ik bij het spelen van het spel Call of Duty online vaak het drwtsn.exe een foutmelding geeft dat het programma beïndigt moet worden. Ik weet niet of dit hier iets mee te maken heeft. Weet iemand een oplossing voor mijn probleem behalve dat het een virus is? (Wat het volgens de laatst gelukte symantec scan niet is) Ik zou ook niet weten hoe ik aan dit eventuele virus zou kunnen komen aangezien ik sinds het formatteren enkel updates heb uitgevoerd.