Computer start helemaal niet meer op....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja ik weet dat je er niks mee kan samenstellen enzo, maar dat vond ik ook niet nodig. Ik kon er alles op doen wat ik er op wou doen.

Maar tja, het is inderdaad wel jammer dat je even moet wachten op de reparatie.

Raad eens? Ik stuur ditbericht vanaf mijn eigen computer :D

Het probleem bleek het RAM chipje/kaartje of ziets te wezen en is vervangen.

Ik wil iedereen heel erg bedanken voor alle hulp :thumb:

Groeten,

Zero

Eind goed, al goed.

Wat waarschijnlijk altijd de vraag zal blijven is of het stofzuigen en het defecte "reepje" toeval is geweest, of dat door de stofzuigactie het ding (uiteraard per ongeluk) door jouzelf is vernield..................

Hmm ik "denk" het niet, het was alleen maar even de ventilatoren en de kast zelf zuigen. Maar je weet maar nooit.... Hoe dan ook, het viel binnen de garantie. ^_^V

Als het idd. een geheugenreepje is geweest, dan kan het louter stofzuigen normaliter nooit de oorzaak zijn geweest. Anders wordt het wanneer de buis / mond van de stofzuiger het geheugenreepje flink "geraakt" zou hebben.
Daar dit dus kennelijk valt uit te sluiten, zal het dus waarschijnlijk op toeval berusten (storing pc en de stofzuigactie daar kort voor)

Storing zal goed mogelijk zijn. Stroom is hier de laatste tijd nogal vaak eens weg gevallen terwijl ik aan het werk was op de computer en dus weer overnieuw kon beginnen. (Met dank aan mijn vader die nog wel eens de verkeerde goep wil uitzetten als hij in de nieuwe badkamer wil klussen ¬.¬)

Ja oke, maar van stroomuitval zal een geheugenreepje m.i. niet zo snel defect raken. (Voordat je vader alle credits gaat krijgen............... ;) :D )

Laatst bewerkt:
Oh ok, maar in ieder geval is alles weer in orde. Dit topic kan (eindelijk) gesloten worden ^_^

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan