computer start op tot het windows xp teken en start dan weer opnieuw en steeds weer:(

Status
Niet open voor verdere reacties.

sassemskater

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2008
Berichten
38
Hallo ik ben nieuw hier :D
Ik weet niet of ik het hier goed gepost heb.

Ik heb een groot probleem met mijn computer( waar ik nu op zit is van mijn broertje).
Als ik de computer opstart dan doet hij het goed tot het windows xp logo verschijnt, dan gaat hij heel even laden en dan start hij opnieuw op. En dat de hele tijd, dus ik kan de computer niet gebruiken. Ik wou de computer opnieuw instaleren maar ik heb ook nog eens geen
cd :( ...O ja en ik weet niet net zo veel als jullie van computers:D

Zouden jullie me kunnen helpen?

Alvast bedankt,
Gr Alex
 
Laatst bewerkt:
Zet de pc uit en zet 'm daarna aan terwijl je gelijk op de F8 toets drukt en blijft drukken (3x per seconde) Wat is het resultaat?
 
Hallo ik ben nieuw hier :D
Ik weet niet of ik het hier goed gepost heb.

Ik heb een groot probleem met mijn computer( waar ik nu op zit is van mijn broertje).
Als ik de computer opstart dan doet hij het goed tot het windows xp logo verschijnt, dan gaat hij heel even laden en dan start hij opnieuw op. En dat de hele tijd, dus ik kan de computer niet gebruiken. Ik wou de computer opnieuw instaleren maar ik heb ook nog eens geen
cd :( ...O ja en ik weet niet net zo veel als jullie van computers:D

Zouden jullie me kunnen helpen?

Alvast bedankt,
Gr Alex


he,

ik ben hier al langer en ik denk dat ik nog nooit een vraag juist heb gepost :confused:
ik heb nog al gehoord van dergelijke problemen veroorzaakt door AVG (een viruscanner) die een essentieel windows programma als een virus aanziet en dit dus verwijderd. als ge AVG hebt kan ik u het best aanrade om naar een computerwinkel te gaan of te wachten op een andere reactie want dit is niet zo makelijk te verhelpen.

als gij geen AVG hebt kunt ge het best eens kijken of ge in veilige modus wel kunt opstarten. normaal komt er dan ne hele hoop tekst en daarna efkes een zwart scherm wa soms wel 5 a 10min. kan blijven staan. als die dan opstart zit ge waarschijnlijk met een virus of een zware error in windows zelf en kunt ge oftwel eens proberen met een virusscanner oftewel ne nieuwe windows instaleren.

legaal is windows XP ondvindbaar. het beste is eens rondhoren bij vrienden en kenissen en anders een CD branden. Hoe ge da doe kan ik spijtig genoeg ni langs hier uitleggen want da ga in tegen de regels en ik wil ni geband worden. op google moet ge dan zoeken naar een torrentloader (Bv. bitlord) en dan een torrent zoeken van Win XP. via google of dergelijke.

in de hoop u hiermee geholpen te hebben

dj technics
 
Laatst bewerkt:
hoi ik denk dat je je computer eens in velige modus moet opstarten ( als dat gaat) en dan probeeren om met een virus scanner je computer te scannen op virussen als dit niet lukt laat het mij even weten dan groetjessssss:)
 
he,

ik ben hier al langer en ik denk dat ik nog nooit een vraag juist heb gepost :confused:
ik heb nog al gehoord van dergelijke problemen veroorzaakt door AVG (een viruscanner) die een essentieel windows programma als een virus aanziet en dit dus verwijderd. als ge AVG hebt kan ik u het best aanrade om naar een computerwinkel te gaan of te wachten op een andere reactie want dit is niet zo makelijk te verhelpen.

als gij geen AVG hebt kunt ge het best eens kijken of ge in veilige modus wel kunt opstarten. bij het eerste bootscreen (meestel met het logo van het merk) moet ge de setup openen dit is bij alle merken anders soms F2 soms F10 sons delete. normaal komt er op het eerste bootscreen ook even welke toets ge moet gebruiken. als ge de setup open hebt ben ik ook altijd aan het twijfelen tussen F3,F5,F7,F8 of F9:confused:
ik druk ze allemaal eens eenvooreen in. normaal kan da geen kwaad. dan staat er ergens in die setup een knop "save&exit". dan sluit die setup af en kunt ge kiezen. dan moet ge save mode of veilige modus selecteren met de pijltjes. normaal komt er dan ne hele hoop tekst en daarna efkes een zwart scherm wa soms wel 5 a 10min. kan blijven staan. als die dan opstart zit ge waarschijnlijk met een virus of een zware error in windows zelf en kunt ge oftwel eens proberen met een virusscanner oftewel ne nieuwe windows instaleren.

legaal is windows XP ondvindbaar. het beste is eens rondhoren bij vrienden en kenissen en anders een CD branden. Hoe ge da doe kan ik spijtig genoeg ni langs hier uitleggen want da ga in tegen de regels en ik wil ni geband worden. op google moet ge dan zoeken naar een torrentloader (Bv. bitlord) en dan een torrent zoeken van Win XP. via google of dergelijke.

in de hoop u hiermee geholpen te hebben

dj technics

dj technics......................... ge l ult uit uwe nek (ge zwetst is het in meer nettere taal geloof ik) met het hele verhaal dat ik nu even in rood heb weergegeven. Alleen het AVG gedeelte is gedeeltelijk zinvol.

Tip: zoek in Wikipedia eens op wat het verschil is tussen BIOS en de veilige modus
 
Laatst bewerkt:
Zet de pc uit en zet 'm daarna aan terwijl je gelijk op de F8 toets drukt en blijft drukken (3x per seconde) Wat is het resultaat?

dan staat er een menutje:

select boot device

floppy
st380011a
cdrom
int. lan

mvg alex
 
Vreemd, je krijgt dus niet een optie om de veilige modus te starten...........?

Hoe zit het met AVG waarnaar hierboven wordt verwezen / gevraagd?
 
Vreemd, je krijgt dus niet een optie om de veilige modus te starten...........?

Hoe zit het met AVG waarnaar hierboven wordt verwezen / gevraagd?

o ja ik kan wel kiezen of ik in veilige modus wil maar als je dan het logo krijgt gebeurt het zelfde als ik niet in veilige modus start , dat ie dus steeds weer opnieuw opstart :S

mvg alex
 


dj technics......................... ge l ult uit uwe nek (ge zwetst is het in meer nettere taal geloof ik) met het hele verhaal dat ik nu even in rood heb weergegeven. Alleen het AVG gedeelte is gedeeltelijk zinvol.

Tip: zoek in Wikipedia eens op wat het verschil is tussen BIOS en de veilige modus

1. en wa heeft een bios te maken me opstartproblemen van windows
en 2 wanneer ge in veilige modus opgestart raakt kan het u misschien nog lukke ne virusscanner te instaleren.
 
Alex, jij bent mogelijk toe aan een mooie schone pc.
Meerdere scanners ??? Nimmer doen! Slechts 1 anti-virus progje op je pc laten draaien.
 
Laatst bewerkt:
o ja ik kan wel kiezen of ik in veilige modus wil maar als je dan het logo krijgt gebeurt het zelfde als ik niet in veilige modus start , dat ie dus steeds weer opnieuw opstart :S

mvg alex

Kies dan eens NIET voor de veilige modus, maar kies in dat scherm

Windows starten met de laatst bekende en juist werkende................
 
1. en wa heeft een bios te maken me opstartproblemen van windows
en 2 wanneer ge in veilige modus opgestart raakt kan het u misschien nog lukke ne virusscanner te instaleren.
Jij gooit tig-zaken door elkaar. Doe TS en iedereen een lol, en onthoud je van verdere tips over biossen en veilige modussen. Dat zijn NIET je sterkste terreinen. Beperk je tot adviezen op terreinen waar je meer verstand van hebt.
 
he,

ik ben hier al langer en ik denk dat ik nog nooit een vraag juist heb gepost :confused:
ik heb nog al gehoord van dergelijke problemen veroorzaakt door AVG (een viruscanner) die een essentieel windows programma als een virus aanziet en dit dus verwijderd. als ge AVG hebt kan ik u het best aanrade om naar een computerwinkel te gaan of te wachten op een andere reactie want dit is niet zo makelijk te verhelpen.

als gij geen AVG hebt kunt ge het best eens kijken of ge in veilige modus wel kunt opstarten. bij het eerste bootscreen (meestel met het logo van het merk) moet ge de setup openen dit is bij alle merken anders soms F2 soms F10 sons delete. normaal komt er op het eerste bootscreen ook even welke toets ge moet gebruiken. als ge de setup open hebt ben ik ook altijd aan het twijfelen tussen F3,F5,F7,F8 of F9:confused:
ik druk ze allemaal eens eenvooreen in. normaal kan da geen kwaad. dan staat er ergens in die setup een knop "save&exit". dan sluit die setup af en kunt ge kiezen. dan moet ge save mode of veilige modus selecteren met de pijltjes. normaal komt er dan ne hele hoop tekst en daarna efkes een zwart scherm wa soms wel 5 a 10min. kan blijven staan. als die dan opstart zit ge waarschijnlijk met een virus of een zware error in windows zelf en kunt ge oftwel eens proberen met een virusscanner oftewel ne nieuwe windows instaleren.

legaal is windows XP ondvindbaar. het beste is eens rondhoren bij vrienden en kenissen en anders een CD branden. Hoe ge da doe kan ik spijtig genoeg ni langs hier uitleggen want da ga in tegen de regels en ik wil ni geband worden. op google moet ge dan zoeken naar een torrentloader (Bv. bitlord) en dan een torrent zoeken van Win XP. via google of dergelijke.

in de hoop u hiermee geholpen te hebben

dj technics
ok bedankt ik zal het proberen en noem me trouwens maar je ik ben namelijk pas 13 :p:p

mvg alex
 
ok bedankt ik zal het proberen en noem me trouwens maar je ik ben namelijk pas 13 :p:p

mvg alex
Niet proberen !!! Het hele verhaal is een mix tussen opstarten in de veilige modus en het benaderen van het bios, daar koop je helemaal niets voor.
 
Laatst bewerkt:
Alex, jij bent mogelijk toe aan een mooie schone pc.
Meerdere scanners ??? Nimmer doen! Slechts 1 anti-virus progje op je pc laten draaien.

ja dat ben ik zeker:p hij is al 3 keer opnieuw geinstaleerd door een vriend van mijn vader:p
 
Probeer tot slot wat ik adviseerde over het opstarten

.......... met de laatst bekende..................

Lukt dat niet, dan iemand erbij halen van 14 jaar of ouder en Windows opnieuw installeren.

Succes!
 
1. en wa heeft een bios te maken me opstartproblemen van windows
Dat is precies wat Pasja bedoeld, aangezien jou post mooi beschrijft hoe je in de bios uit komt.

Maar aangezien de topic starter in veilige modus het zelfde probleem heeft kan hij misschien beter opstarten vanaf cd en de recovery console starten, en daarbij een sfc /scannow uitvoeren
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan