computer start op tot het windows xp teken en start dan weer opnieuw en steeds weer:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
1. en wa heeft een bios te maken me opstartproblemen van windows
en 2 wanneer ge in veilige modus opgestart raakt kan het u misschien nog lukke ne virusscanner te instaleren.
1. dat kan van alles met elkaar te maken hebben.
2. nu schrijf je gelukkig iets zinvols.
 
Niet proberen !!! Het hele verhaal is een mix tussen opstarten in de veilige modus en het benaderen van het bios, daar koop je helemaal niets voor.

ik bedoel ik zal proberen wat u zei: laatste bekende juiste dinges:p

ik ga nu slapen dus ik ga morgen weer verder.

bedankt voor de hulp allemaal;)

mvg alex
 
Dat is precies wat Pasja bedoeld, aangezien jou post mooi beschrijft hoe je in de bios uit komt.

Maar aangezien de topic starter in veilige modus het zelfde probleem heeft kan hij misschien beter opstarten vanaf cd en de recovery console starten, en daarbij een sfc /scannow uitvoeren

ja volledig akkoord
aangezien er staat dat ze niet zoveel van pc kent heb ik den hele uitleg erbij gezet en op die maniet start ik altijd op in veilige modus. ik doe het altijd zo. nog nooit problemen me gehad. ik zeg ni da er geen andere manieren zijn maar dit is de enige die ik ken
 
en da da zwart scherm lang kan blijve staan en het onvinbare van een legale XP is ook waarheid
 
dj technics,
laat ik het anders verwoorden:

jouw kennis van het bios en de veilige modus, zijn ontoereikend om hieromtrent bruikbare adviezen te geven in ellende specifieke probleemgevallen.

In Nederland (en misschien ook in wel in België) hebben we daarvoor een spreekwoord:

"Iemand heeft het klokje horen luiden, maar weet niet precies waar het klepeltje hangt."
 
Laatst bewerkt:
heb die F8 aantik metode geprobeert en inderdaad gele hebt gelijk.
ik deed het altijd langs de bios en dit is veel efficienter en veiliger.

sorry

inderdaad de post die ik heb gestuurd ni uitvoeren.
zal hem ook aanpassen
 
ik wete het wachtwoord van de bios ook niet en met laatste bekende comfigurastie start ie ook weer opnieuw op bij het windows xp logo
 
ok maar ik weet het niet helemaal:

Hij deed er een cd in toen zag je een programma dat hete erwd ofzo, maar hij kon de hardeschijf niet vinden -.- dus hij wou in de bios gaan maar daar zat een password op wat niemand wist :confused: Dus hij naam hem me naar huis. Toen die klaar was zei hij wel nog: Ik heb binnenin de computer een switche overgehaald waarmee de bios gereset word naar de fabrieksinstellingen dus er zit geen pass meer op. Er zit nu een nieuwe harde schijf in. Maar wat hij verder thuis heeft gedaan weet ik niet :D

Ik hoop dat je hier genoeg aan hebt ;)

MVG

alex
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan