Gerlof2
Gebruiker
- Lid geworden
- 12 jun 2015
Hallo,
Sinds vanmiddag start mijn (zelf gebouwde) computer opnieuw op als ik een game speel. Ik gebruik deze computer nu zo'n twee maanden en tot vanmiddag werkte alles prima.
Wel speel ik sinds vorige week Ark, deze game is de zwaarste die ik speel maar bij lichtere games start de computer ook opnieuw op. Het duurt dan wel wat langer, bij Ark zo'n 2 min. en bij andere games 10 min..
Het ligt dus niet aan Ark. Bovendien kon ik vorig weekend dat spel nog wel spelen.
Ik heb al wat kleine dingetjes geprobeerd maar ik kom niet echt verder omdat ik eigenlijk niet goed weet waar het probleem nu eigenlijk zit.
-Ik heb mijn mobiel van de lader gehaald (die in het zelfde verlengsnoer zat).
-Ergens bij de pc instellingen heb ik iets uit gezet van opnieuw opstarten bij fout. Dit had ik ergens op internet gelezen, maar heeft niet geholpen.
Zoals je hier beneden kan zien kan het bijna niet aan mijn hardware liggen.
Ik heb een 520 watt voeding en die Gtx 960 gebruikt maar 400 watt.
Aan de airflow ligt het ook niet zoals je waarschijnlijk wel kan zien.
Hoogste temperatuur van de processor: 60 ºC.
Hoogste temperatuur videokaart: 70 ºC (deze temperatuur haalt hij niet in die 2 minuten dat mijn game aan staat).
Dit zijn mijn pc specificaties:
-Processor: Intel i5 4690
-Videokaart: Gtx 960
-Voeding: Seasonic M12II 80+bronze 520w
-Moederbord: AsRock b85 killer
-Behuizing: CM690 III
-Processorkoeler: CoolerMaster hyper T4
Ik kan het niet heel goed uitleggen maar hopelijk weet iemand een oplossing!
Alvast bedankt!
Sinds vanmiddag start mijn (zelf gebouwde) computer opnieuw op als ik een game speel. Ik gebruik deze computer nu zo'n twee maanden en tot vanmiddag werkte alles prima.
Wel speel ik sinds vorige week Ark, deze game is de zwaarste die ik speel maar bij lichtere games start de computer ook opnieuw op. Het duurt dan wel wat langer, bij Ark zo'n 2 min. en bij andere games 10 min..
Het ligt dus niet aan Ark. Bovendien kon ik vorig weekend dat spel nog wel spelen.
Ik heb al wat kleine dingetjes geprobeerd maar ik kom niet echt verder omdat ik eigenlijk niet goed weet waar het probleem nu eigenlijk zit.
-Ik heb mijn mobiel van de lader gehaald (die in het zelfde verlengsnoer zat).
-Ergens bij de pc instellingen heb ik iets uit gezet van opnieuw opstarten bij fout. Dit had ik ergens op internet gelezen, maar heeft niet geholpen.
Zoals je hier beneden kan zien kan het bijna niet aan mijn hardware liggen.
Ik heb een 520 watt voeding en die Gtx 960 gebruikt maar 400 watt.
Aan de airflow ligt het ook niet zoals je waarschijnlijk wel kan zien.
Hoogste temperatuur van de processor: 60 ºC.
Hoogste temperatuur videokaart: 70 ºC (deze temperatuur haalt hij niet in die 2 minuten dat mijn game aan staat).
Dit zijn mijn pc specificaties:
-Processor: Intel i5 4690
-Videokaart: Gtx 960
-Voeding: Seasonic M12II 80+bronze 520w
-Moederbord: AsRock b85 killer
-Behuizing: CM690 III
-Processorkoeler: CoolerMaster hyper T4
Ik kan het niet heel goed uitleggen maar hopelijk weet iemand een oplossing!
Alvast bedankt!