computer start steeds opnieuw op en krijg een blauw scherm HELP!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door key2thec
[
***setupdd.sys - address FAAFFIED base at FAAC8000, DATESTAMP 3b7d8507

eheheh begrijp jij hem?]
zou kunnen zijn dat je de eerste bank eruit hebt gehaald en de tweede hebt laten zitten.
Volgens mij moet je ervoor zorgen dat de 0 bank altijd gevuld wordt.
 
ehmm het was voordat ik aan de bankjes zat....maar ik ga weer ff verde rmet de banken
 
Ik zie dat je pas sinds gisteren Helpmijer bent, dus wil ik je even wijzen op het feit dat cross-posten niet verstandig is.

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?postid=1170850#post1170850

Als anderen met een soortgelijk probleem hun oplossing zelf op dit forum willen zoeken, maak je ze het onnodig moeilijk. Ook voor jezelf is dit niet handig, want dan is de volledige "oplossingslijn" voor alle mensen die jou willen helpen niet bekend.

Hoe dan ook, welkom op Helpmij en succes met je installatie!
 
ontzettend bedankt! windows installerd nu het was toch waarschijnlijk die mb kaartjes, want toen ik die eruit had gehaald deed hij het weer!

windows is nu bijna geinstalleerd, ik heb ook nu wat info over hoe ik er voor zorg dat de pc niet om de haverklap restart

kortom: ik vind jullie hier allemaal geweldig!harstikke bedankt voor alle goed hulp:love: :thumb:
 
graag gedaan ;)

Maar........bedenk....computers.......daar blijf je mee bezig :D
wel blijven lachen hoor

groetjes

Martin
 
nou ik dacht dus dat ik wel bleef lachen maar ja windows staat erop maar de blauwe schermpjes blijven terug komen met nu de informatie acpi.sys ontrbeekt:confused: dat sommige mensen computers leuk blijven vinden he! je snapt t niet:8-0:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan