Computer traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

nicksanten

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2009
Beste helpers.

Ik heb 3 weken geleden een nieuwe pc bij alternate gekocht voor €900,- (de pc kan je zien als je op mijn naam drukt, en dan bekijk systeem onderaan)
Toch vind ik de pc toch wat sloom voor het geld wat ik er voor uitgegeven heb. Nou is het natuurlijk lastig voor jullie om te kijken waar dat aan ligt en of die snelheid wel te behalen is voor de pc die ik heb. Maar misschien is hier een oplossing voor, dus vraag ik graag om jullie hulp.

Alvast bedankt.

Groeten Nick

Hoi !

Ik heb een soortgelijk samengestelde PC, en die loopt als een zonnerje !

Dus: gecontroleerd op ad/spyware ?

Gecontroleerd of er niet teveel onnodige programma's mee opstarten ?

Is dit vanaf het eerste begin al zo ?

Zonder duidelijke aanwijzing blijft het gissen.

Greetz,

Harry.

Wat zijn goede programmatjes voor ad/spyware?
En er start een antivirus programma mee op (nod32) maar daar zou hij niet meer dan 1,5 min mee bezig moeten zijn toch?

Maar in mijn allereerste scherm als je opstart zegt hij ook dat er een express gate niet geinstalleerd in heeft dit er ook iets mee te maken?

Laatst bewerkt:
Bedankt en zou je miss me laatste vraag nog effe kunnen beantwoorden?

: Maar in mijn allereerste scherm als je opstart zegt hij ook dat er een express gate niet geinstalleerd in heeft dit er ook iets mee te maken?

Laatst bewerkt:
Echt... ik kom gewoon niet uit die site van asus, het is allemaal zo sloom enzo. Ik kan daar echt niks vinden... zou jij misschien heel even willen kijken?

Je zou het denken van niet maar Das wel een opluchting:P dacht dat het weer is aan mijn computer lach:(.... maar die site klopt van geen kant:confused: nog andere opties om die express gate voor m3n78 pro te downloaden?

Okee het is gelukt... maar mijn computer is er niet bepaald sneller van geworden:S... het opstarten duury gewoon ontzettend lang... weet iemand waar dat aan kan liggen, of moet ik nog iets kopen waardoor het beter loopt?

Hoi nick,

Blijft hij heel lang bij het bios scherm of is het echt in het windows scherm dat hij heel lang blijft hangen? heb zelf gehad dat hij lang in de bios blijft hangen en heb zelf ook nod32 en denk dat hij daardoor ook in windows aardig langzaam opstart want het moet sneller kunnen. Start hij later programmas en dergelijke wel gewoon snel op? Ik ga vanavond even proberen of avg verandering maakt en zal het je laten weten. Hoor het wel van je !

Yoeri

Ik zie heel lang een zwart scherm met links boven een knipperend klein horizontaal balkje (30 sec. ofzo) en dan nog (30 sec) het windows scherm. Voor de rest is hij wel aardig snel, maar ik weet gewoon niet wat ik van deze computer kan verwachten?

En wat is avg?

Nick

Ga eens in de bios en laat de hdd als eerste booten dan is dat eerste balkje al weg ;)

sorry, maar ik weet wel wat bios is maar wat is een hdd en wat is booten en hoe moet ik dat doen?:o

Je hebt denk ik een dvd in het dvdstation zitten, haal die eens eruit. Hoe je bios moet instellen kan ik niet echt uitleggen, welk moederbord heb je? misschien staat het op internet.

ASUS M3N78 PRO en dat er een dvd in zit kan kloppen;)... maar als ik die eruit haal heb ik dat zwarte scherm dan niet meer? en wat moet ik dan nog in me bios doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan