Computer valt gewoon uit:S

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaccowiegman

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2004
Berichten
7
Eyz Ik heb een amd antlon xp 2400 windows professinol alleen als ik een zwaar spel draai een spel dat net nieuw is ofzo flikkert me computter uit en als ik een eigen server draai en ga er zelf bij op valt ie ook uit me comp is al us in elkaar gedraait moederbord naar de ***** en harde schijf zit er weer nieuw in alleen nu maakt ie een pokke herrie ............... staat de blazen als een gek maar dat maakt nie zoveel uit weet iemand misschien hoe ik dat ken oplossen dat ie soms ui valt een andere sterkere voeding erin ofsow ??Laat ut me wete plz

Mzzlz
 
Fijn taalgebruik, en nu in het Algemeen Beschaafd Nederlands, want na 6 keer je tekst gelezen te hebben, begrijp ik er nog niets van!
 
Ik vind het toch wel ABN:

Alles Behalve Nederlands
 
Beste Jacco,

we zijn allemaal bereid om je te helpen, maar dan moet je wel specifieker zijn met het omschrijven van je configuratie. En welke spellen je speelt. Of je pc ook uitvalt als je andere applicaties draait, of alleen bij games. Bij een specifieke game, etc.

Good luck!
 
Ok haha ik speel wel us bijvoorbeeld counterstrike en draai dan een eigen server zodat andere mensen er op kunnen gamen en dan ga ik zelf op me eigen server en dan valt me computer uit........ en wil ie ook nie meer aan dan moet je half uurtje wachten en dan doet ie het weer.......

Laatst speelde ik joint operations lagde als een gek en toen viel me computer ook uit voor de rest speel ik eigenlijk geen spellen meet maar als halflife 2 uit komt en cs 2 kenk dat ook niet meer spelen want dan valt me computer waarschijlijk weer uit en wil ie een half uurtje ofsow niet meer aan en dan doet ie het in 1 keer weer



HELP ! :)
 
Valt je pc na enkele minuten uit?
Wat is de temperatuur van je BIOS?
Hoor je de koeler van je pc draaien?
 
Valt je pc na enkele minuten uit?

Jah als ik het spel b.v. Joint operation beginnt valt ie uit en met counter-strike na enkele minuten

Wat is de temperatuur van je BIOS?
Temperatuur is goed.


Hoor je de koeler van je pc draaien?
De koeler staat egt de blazen als een gek hep die zij kant ook open voor extra koeling


Speccs ??? en dat is ???
 
Ik heb ut al gefixt hep er meer geheugen in geflikkert nog een cooler en een sterkere voeding en nu is ie wel goed :)
 
Geplaatst door jaccowiegman
Ik heb ut al gefixt hep er meer geheugen in geflikkert nog een cooler en een sterkere voeding en nu is ie wel goed :)

mooi :thumb:
als je wilt, zet ff de status op opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan