noeljansen
Gebruiker
- Lid geworden
- 25 dec 2014
Beste Forumleden,
Heb deze computer al 4 jaar,
nooit problemen mee gehad,
totdat ik mijn eerste grafische kaart kocht,
de MSI Geforce GT630, alles werkte super, maar als die een keer van de stroom was geweest wou die het eerste uurtje niet meer opstarten...
gelukkig hoefde ik hem nooit uit de stekker te halen...
Afgelopen dinsdag kwam mijn nieuwe kaart binnen de MSI Geforce GTX760,
had hem erin gezet, alles goed aangesloten, wou de pc helemaal niet meer aan, na best lang zoeken,
bleek mijn moederbord kapot te zijn, die vervangen door een INTEL DP67BA met een Intel (R) Core (TM) i3-2100 CPU @ 3.10Ghz (4CPUs)
die had ik namelijk nog liggen. Die werkt alles, maar ik heb het gevoel zodra ik de kaart goed gebruik bijvoorbeeld bij de Systeemclassificatie dan zegt die niks en valt uit, kan nu niet precies zeggen bij welke scan hij uitvalt van de systeemclassificatie, ook kan ik games die ik speelde, waaronder bf3 op low niet spelen, terwijl ik dat met de oude kaart zelfs nog kon, tot nu doe is deze kaart een enorme miskoop.
Heb af en toe ook het idee dat het door de voeding komt, heb wel wat verstand van computers etc, maar hier weet ik nu niks meer op te doen.
Specs PC.
Case: ik heb geen flauw idee, ( oud ding wel goed gekoeld )
Processor: Intel (R) Core (TM) i3-2100 CPU @ 3.10Ghz (4CPUs)
Moederbord: Intel DP67BA
Grafische kaart: MSI Geforce GTX760
RAM: 1x8 GB ddr3 3x2GB ddr3
Als er meer informatie nodig is hoor ik het wel
Hoop dat iemand mij kan helpen, als iets niet duidelijk is hoor ik het ook!
Mvg Noël
Heb deze computer al 4 jaar,
nooit problemen mee gehad,
totdat ik mijn eerste grafische kaart kocht,
de MSI Geforce GT630, alles werkte super, maar als die een keer van de stroom was geweest wou die het eerste uurtje niet meer opstarten...
gelukkig hoefde ik hem nooit uit de stekker te halen...
Afgelopen dinsdag kwam mijn nieuwe kaart binnen de MSI Geforce GTX760,
had hem erin gezet, alles goed aangesloten, wou de pc helemaal niet meer aan, na best lang zoeken,
bleek mijn moederbord kapot te zijn, die vervangen door een INTEL DP67BA met een Intel (R) Core (TM) i3-2100 CPU @ 3.10Ghz (4CPUs)
die had ik namelijk nog liggen. Die werkt alles, maar ik heb het gevoel zodra ik de kaart goed gebruik bijvoorbeeld bij de Systeemclassificatie dan zegt die niks en valt uit, kan nu niet precies zeggen bij welke scan hij uitvalt van de systeemclassificatie, ook kan ik games die ik speelde, waaronder bf3 op low niet spelen, terwijl ik dat met de oude kaart zelfs nog kon, tot nu doe is deze kaart een enorme miskoop.
Heb af en toe ook het idee dat het door de voeding komt, heb wel wat verstand van computers etc, maar hier weet ik nu niks meer op te doen.
Specs PC.
Case: ik heb geen flauw idee, ( oud ding wel goed gekoeld )
Processor: Intel (R) Core (TM) i3-2100 CPU @ 3.10Ghz (4CPUs)
Moederbord: Intel DP67BA
Grafische kaart: MSI Geforce GTX760
RAM: 1x8 GB ddr3 3x2GB ddr3
Als er meer informatie nodig is hoor ik het wel

Hoop dat iemand mij kan helpen, als iets niet duidelijk is hoor ik het ook!
Mvg Noël